![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Som overskriften sier dro jeg fra TRF-KTW og KTW-TRF i juli.
Avgangen skulle være 0840. Kom på flyplassen klokken 0810, rett i sikkerhetskontrollen så inn. Kjøpte meg Burn, så rett til gaten for boarding har begynt allerede. Jeg hadde boarding-card på I Phone pluss at jeg hadde "Priority Boarding" så var jeg en av de første som gikk ombord for kun 32,- kr. Noe så flott og billig. Fant meg en god plass i første raden for jeg har kjøpt Xxl-long. Mye plass for beina og veldig myke seter. Vi tok av flyet var 85 % fullt. Så ble det servert mat/produkter. Kjøpte meg suppe og Bake Rolls, som var veldig gode. Man får selvfølgelig ingen ordentlige matretter for flyturen tar jo bare 1 time og 20-45 minutter. Så ble maten spist så ble det servert drikke der fikk jeg kjøpt meg en kaffe. Så til sammen betalte jeg rundt 4-5 €. Ikke så dyrt nei. Så ble kaffekoppen tomt så kom det veldig hyggelige crew og plukket søppel. Så ble alt ordnet så kom crew og anbefalte små og store gaver til sine nærmeste. Så fikk jeg kjøpt med Wizzair A320 modell skala 1:200 for kun 10 € om jeg husker godt? Betalte isåfall bare 80,- kroner. Da var denne over, så kikket jeg ut av vinduet og kaptein ga beskjed at vi skal lande i KTW og ber alle sette seg ned osv... Landet i KTW rett i terminalen og ble hentet av mine gode gamle venner. For har venner i Polen. Så gikk feriene (6 dager) Krakow, Slovakia og alt det der. Så kom turen tilbake. Bodde en del fra KTW så jeg måtte dra hjemmefra klokken 0:00, og avgang var 06:10. Så vi kom veldig tidlig til KTW for klokken var 01:58 husker jeg godt da jeg sjekket I Phone. Så gikk jeg på terminalen for det er både A og B terminal der. A er mest brukt om morgenen og det er der det skjer i natt altså når det gjelder restaurant. For B terminal er kanskje ny men alt var stengt helt til klokken 0330. Så gikk jeg på restaurant på A og fikk kjøpt meg fransk hot-dog. Så ble det en kaffekopp på meg og tiden gikk og gikk, møtte på to hyggelige piloter som skulle fly Bingo Air lines, så pratet jeg med dem en liten stund (de var polske altså). Så kom tiden for innsjekking osv.. Hadde innsjekk fra før så det ble bare å gå rett inn til sikkerhetskontrollen. Det gikk også overraskende bra. Og på terminalen, da kikket jeg og ingen fly stod utenfor husker ennå ikke grunnen til det. Så kom jeg innpå restaurant (Fly Bistro) der kjøpte jeg meg burn og en nydelig smoothie, kosta 17,90 zl som tilsvarer rundt 33,- norske kroner. Så gikk jeg innpå Baltrona handlet litt der og gikk nede til gaten. Var først på gaten for klokka var allerede 0450 og jeg var allerede nede. Så kom folk etterhvert. Så ble vi informert at vi skulle bli fraktet til fly med bussen. Hadde selvfølgelig "priority boarding og xxl long" så kom innpå en del av bussen som var bare for dem som hade kjøpt priority. NB! Kjøper du Xxl long får du med priority boarding gratis med på kjøpet. Så ble vi kjørt til flyet kom innpå først tok meg en god plass inne på første rad (kunne velge). Så tok vi av, og da plutselig kom muligheten til å kjøpe seg en god og varm baugett. Så da fikk jeg kjøpe det og varmt te. Som var også veldig gode, betalte 4 € tilsammen. Så det var heller ikke mye. Så gikk turen ganske kjapt og landet på TRF. Gikk innpå taxfree og kjøpte meg enda en Lacoste for 349,- kr. Mens i Polen kjøpte jeg 100ml for bare 99,- zlotych. Som tilsvarer 199,- kroner. Så feriene gikk ganske bra og var superfornøyd med Wizz air, og polen turen. Var i Polen også 3 ganger i Juli og 4 i Juni. Skyldes besøk familie og interesser. Det var en liten del det :-) Beklager for at jeg ikke har med bilder men må få finni dem først!
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
Så var rapporten lest.Så venter vi på bildene.Så må jeg si det var en bra rapport.....
![]() ![]() Artig ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tusen takk!, ja bildene skal dere få :-)
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Oversikt/ forsinkelser - Wizzair KTW-NAP 2/8 | Jonek | Småprat | 7 | 27-08-2014 19:47 |
KTW-TRF | barteki | TripReports | 0 | 04-08-2013 16:49 |
Reg nr Wizzair fra KTW til TRF den 31.07.2013 kl. 06:15 | barteki | Register- og ATC-Forum | 0 | 26-07-2013 15:08 |
Wizzair oppretter ny rute SVG - KTW | Twin Otter | Flyforum | 6 | 01-04-2012 14:02 |
Widerøe med juleruter TRF-BOO og TRF-TOS | TCAS | Flyforum | 2 | 22-09-2009 21:23 |