Flyprat

Go Back   Flyprat > Småprat
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 30-07-2013, 13:25   #1
krølle
ScanFlyer Crusty

Default Dette burde kanskje SK også gjøre

På min siste tur med LH kom jeg over denne standen i A piren i FRA.
Her fikk passasjerer mulighet til å teste ut forskjellige produkter og å komme med tilbakemeldinger.

krølle is offline   Reply With Quote
Old 30-07-2013, 15:08   #2
hifiman
ScanFlyer Gold

hifiman's Avatar

Default Re: Dette burde kanskje SK også gjøre

Genial ide fra LH, har aldri reiset med dem men som jeg har lest fra erfaring fra
andre så ser det ut som LH er veldig flink iforhold til flere andre selskaper å sette kundene
først.Så helt enig en god ide til SAS.
hvordan smakte det forresten ?
Old 31-07-2013, 09:37   #3
Jamesbond_ppk
ScanFlyer Blue

Quote:
Originally Posted by krølle View Post
På min siste tur med LH kom jeg over denne standen i A piren i FRA.
Her fikk passasjerer mulighet til å teste ut forskjellige produkter og å komme med tilbakemeldinger.
Veldig god ide fra LH og Catering selskapet. De trenger det, mye at det LH serveres i Eco er helt elendelig.

For SAS hadde det vært bra, spesielt siden innføring av Go og Plus klassene, for å si det minst, har skuffet en del folk når det gjelder mat om bord.

Dette er garantert noe for My SAS Idea (https://mysasidea.flysas.net/). Foreslår at du poster denne ideen og melder tilbake her med lenken. Jeg ville stemme for denne.
Jamesbond_ppk is offline   Reply With Quote
Old 31-07-2013, 15:28   #4
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jamesbond_ppk View Post
Veldig god ide fra LH og Catering selskapet. De trenger det, mye at det LH serveres i Eco er helt elendelig.

For SAS hadde det vært bra, spesielt siden innføring av Go og Plus klassene, for å si det minst, har skuffet en del folk når det gjelder mat om bord.

Dette er garantert noe for My SAS Idea (https://mysasidea.flysas.net/). Foreslår at du poster denne ideen og melder tilbake her med lenken. Jeg ville stemme for denne.
Ikke for å kranglumulere med deg altså. Men jeg synes faktisk serveringen i LH economy er helt ok.

For SAS sin del er det vel neppe det at de ikke aner hvordan de skal lage god mat, men snarere at de stod med ett ben i graven. Så måtte de barbere alt til skinnet og fokusere på en eller to helt spesielle kundegrupper som de håper skal utgjøre nok til å redde dem.

SAS har lagd masse bra mat opp igjennom (den gamle pastasalaten var gullegod og frokosten i C helt strålende), men nå er neppe tiden inne for det. Forhåpentligvis reddes skuta opp, noen av bønnetellerne kan byttes ut i produktmennesker og da kanskje.

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 31-07-2013, 17:33   #5
FlightDeck
ScanFlyer Mile High Club

FlightDeck's Avatar

Slike tester er vel helt normale, men det er bra Lufthansa er ute på flyplassene for å møte velfortjent kritikk for maten de serverer. Lufthansa får simpelthen ikke i meg flere tørre brødskiver (riktignok kompensert med et ukesforbruk av smør), den salte calzonen (sinnsykt varm utenpå og iskald inni) eller den eddiksure pastaen (med fake oliven). For ikke å snakke om kjøttbollene med sennep inni (spisepinnene de serveres med har jo bedre smak!). Men en flaske Warsteiner holder lenge for meg.

Last edited by FlightDeck; 31-07-2013 at 17:39.
FlightDeck is offline   Reply With Quote
Old 31-07-2013, 19:46   #6
krølle
ScanFlyer Crusty

Quote:
Originally Posted by hifiman View Post
Genial ide fra LH, har aldri reiset med dem men som jeg har lest fra erfaring fra
andre så ser det ut som LH er veldig flink iforhold til flere andre selskaper å sette kundene
først.Så helt enig en god ide til SAS.
hvordan smakte det forresten ?
Er ikke så Norsk at jeg spurte om å få, og ble heller ikke tilbudt. Er jo bare en stakkar på ID-tur

Quote:
Originally Posted by Jamesbond_ppk View Post

Vil anta at den leses av et knippe Sk folk i diverse posisjoner, en trenger ikke en haug med likes eller dislikes. Faktisk burde de kunnet skjønne at det å la kundene teste kanskje funker bedre enn et spørreskjema i mailen
krølle is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules