![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg er jo ute og reiser om dagen. Nok om det... Her kommer noen utvalgte bilder fra den turen. I tillegg hadde jeg en super dag på Kastrup i går sammen med Jameson82 som også var in town på spottetur. I starten bilr det nok mest bilder fra CPH i går. Henviser ellers til bloggen min og den kommende trip-rapport for mer snacks.
Først et bilde fra Torp. Første dagen hadde jeg en layover som gav meg anledning til å ta turen opp til spotterplattformen en tur. Her er LN-WDF. Maskinen jeg akkurat hadde kommet med fra Stavanger. ![]() LN-WDF - Dash 8-Q400 by nosalthe, on Flickr Underveis til Stokmarknes hadde jeg ringt til lufthavnvakta og forhørt meg om muligheten til å ta bilder av flyet jeg kom med til flyplassen med på avgang fra innsiden. Jeg ble varmt tatt i mot og hadde et supert opphold. Her er LN-WID klar for å starte opp for avgang videre til Bodø som WF833. ![]() LN-WID - Dash 8-100 by nosalthe, on Flickr Takeoff: ![]() LN-WID - Dash 8-100 by nosalthe, on Flickr ![]() LN-WID by nosalthe, on Flickr Så til bilder fra CPH. Denne første delen er av bilder tatt ved flyvergrillen. ![]() EC-LRA - Airbus A320 by nosalthe, on Flickr ![]() OY-RUG - ATR72 by nosalthe, on Flickr ![]() EI-DTH - Airbus A320 by nosalthe, on Flickr ![]() PH-WXC - Fokker 70 by nosalthe, on Flickr ![]() I-NEOZ - Boeing 737-800 by nosalthe, on Flickr Ikke en bilderapport fra Kastrup uten en MD. Moro så lenge vi har dem her. ![]() SE-DIR by nosalthe, on Flickr ![]() ![]() CS-TNG - Airbus A320 by nosalthe, on Flickr OY-JTV - Boeing 737-700WL by nosalthe, on Flickr Synes disse CRJ maskinene er lekre og smekre. ![]() LN-RNL - Bombardier CRJ900 by nosalthe, on Flickr ![]() HB-IOD by nosalthe, on Flickr ![]() EC-HDS - Boeing 757 by nosalthe, on Flickr Mer kommer nok sånn etterhvert... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg må bare legge til at Jameson82 også var på CPH på spottetur. Han tok kontakt og vi møttes når jeg kom til Kastrup. Helt topp å ha en spotte-kamerat å henge sammen med.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Vi tok en tur bort til enden av bane 4L også. Her kommer det noen bilder derifra.
![]() OY-KFH - Bombardier CRJ900 by nosalthe, on Flickr ![]() LN-WDK - Dash 8-Q400 by nosalthe, on Flickr ![]() OY-KHN - MD82 by nosalthe, on Flickr Det kjem meir etter kvart... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fine bilder og variert utvalg av fly
![]() ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Her kommer to bilder fra en runde på spotterplattformen på Torp tidligere i dag. Har fortsatt en del bilder fra CPH å gå igjennom. I tillegg av en liten backlog av andre ting som må gjennomgåes fra turen. Men her kommer hvertfall de to bildene:
![]() PH-KZT - Fokker 70 by nosalthe, on Flickr ![]() EI-ENG by nosalthe, on Flickr |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Her kommer flere bilder fra Kastrup, 20 juli.
![]() OY-KBO - Airbus A319 SAS RETRO by nosalthe, on Flickr ![]() SU-GEA - Boeing 737-800WL by nosalthe, on Flickr ![]() OE-LOD - Airbus A319 by nosalthe, on Flickr Tar med denne selv om jeg mistet litt av haletippen. ![]() OH-BLP - Boeing 717 by nosalthe, on Flickr ![]() AP-BID - Boeing 777-300ER by nosalthe, on Flickr ![]() TC-JGY - Boeing 737-800WL by nosalthe, on Flickr |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norge Rundt med Widerøe | Cecilie | TripReports | 68 | 27-04-2016 11:46 |
Du kommer ikke frem sånn helt uten Widerøe - 5 dager med Norge Rundt Billetten | Savipix | TripReports | 43 | 02-03-2014 21:28 |
New York med en Florida-twist | Cecilie | TripReports | 23 | 08-03-2013 19:30 |
Flytur rundt i Norge med SAS! | rogaland10 | Bilder & foto | 15 | 06-05-2010 19:26 |