![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
OSL-FRA-VCE i LH Business Class (hvem gidd vel bruke penger på SAS Plus?). Fin tur til FRA med blokkert midtsete og god mat. Ankomst FRA på rute og går til gate.
"Why are you here, Mr. ILS2?" Det viste seg at SGH (i følge LH) hadde kansellert meg på FRA-VCE. Setene var gitt bort og flyet fullt. Kom meg omsider videre i Economy, samt EU downgrade-kompensasjon i cash som plaster på såret. Skru tiden frem en uke. VCE-ARN i SK Go (hvem gidd vel bruke penger på SAS Plus - ikke mange på denne flighten i hvert fall). Videre til EWR på sammenhengende billett neste dag. Da innsjekk på 903 åpnet, nektet sas.no å sjekke meg inn. På ingen måte unormalt. Dog noe mer bekymringsfullt at det stod "finner ikke navnet". Ventet noen timer og prøvde igjen. Samme resultat. Sjekket booking på checkmytrip.com med urovekkende resultat; ingen booking på 903, kun retur 908 noen uker senere. Godt at jeg var fysisk på ARN. Løp bort til billettkontoret, som forklarte at innsjekkingsagenten på VCE hadde kansellert ARN-EWR. Flyet stappfullt. Mistet forhåndsreservert sete, men fikk tilbake plass på 903. Hva et det som skjer med verden? Kanskje jeg er så ufyselig i innsjekkingsskranken at agenten(e) bevisst lager kvalme? Skulle kanskje latt være å gå til billettkontoret på ARN og heller møtt opp 60 min før til innsjekk på en stappfulloverbooket avgang. Involuntary denied boarding m/kompensasjon. Ufyselighet kan være god butikk likevel. God helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ser at et fly har krasjet på SFO mens jeg skrev dette. Dårlig karma er kanskje en dårlig tittel sett i det lyset, men dere får ha meg unnskyldt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Har jeg loungetilgang? | KLMfan | Reiseforum | 310 | 04-04-2025 08:41 |
Har du en dårlig dag? | Falcon | Flyforum | 0 | 18-01-2005 10:42 |
Jeg har .... | sk931 | Samlerhjørnet | 9 | 26-11-2004 06:02 |