![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei!
Har vel egentlig vært fast leser her på forumet i laaang tid, men har aldri registrert meg før i dag. Grunnen til at jeg endelig fikk registrert meg var vel det at jeg ble så nysgjerrig på hvor det ble av et innlegget jeg leste her tidligere i dag vedr. en ny direkte widerøe rute melloom Bergen og Tromsø. Det stod noe om at det skulle være 6 dager i uken og være linket til hurtigruten og skulle flys av Q400 osv. Var det bare tull det eller, siden den plutselig ble borte?? Hadde det vært tilfelle, så hadde det vært utrolig moro....men men...noen som vet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Vel jeg saa ogsaa traaden, vet ikke hvorfor den ble borte (annet enn at hvis den som skreve den orginalt sletter sitt innlegg, forsvinner hele traaden) Jeg gjetter paa at noen slapp en nyhet litt for tidlig......
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hmm.. Det slo meg vel at det kanskje kunne være pga noe slikt? Kanskje jeg burde slette denne tråden også nå da?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
...da er det nok en annen grunn, er i ferd med aa sjekke databasen...kommer tilbake om noen minutter
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Se der ja! Der var den plutselig å finne i amadeus ja! Trodde jeg gjorde et skikkelig søk i sted jeg, men neida...eller kan den ha blitt lagt inn nettopp?
Nå ble jeg glad!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ikke paa Wideroe.no - men i Amadeus:
WF 618 Flesland (BGO), Bergen, Norway 09:15 Tromso/Langnes (TOS), Tromso, Norway 11:45 Non-stop DH4 2h30min Monday WF 618 Flesland (BGO), Bergen, Norway 10:55 Tromso/Langnes (TOS), Tromso, Norway 13:25 Non-stop DH4 2h30min Daily except Monday Saturday Retur: WF 619 Tromso/Langnes (TOS), Tromso, Norway 13:55 Flesland (BGO), Bergen, Norway 16:25 Non-stop DH4 2h30min Daily except Saturday |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
årsaken til at nyheten forsvant var ganske enkelt at den kom for tidlig ut - Bergens Tidende og Nordlys har saken papirutgavene i dag, og pressemeldingen kommer snart. Det er allerede mulig å booke på wideroe.no
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
CK!
Nå må du ikke begynne å sensurere forumet selv om du har kommet deg inn i ledelsen, din snik .. ![]() ![]() ![]() Den turen må vel være noe av det lengste det flyet kan klare? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
To og en halv time i det tynne røret....nei nå må WF eller BUSK skaffe seg noen regjets! Evt sette inn en minigris.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
To og en halv time i en propell maskin opp langs kysten hadde ikke gjort meg noe. I hvertfall ikke på en skyfri sommer dag
![]() Hilsen en med propell fetish |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
To og en halv time går fin-fint med Q400 - tre timer, da begynner vi å stange... Har bedt om at vi må ha PSP på de flightene... og selvsagt skal Falcon få lagt ut noen GreenBasket-kataloger ombord også. IT-avdelingen ville ikke være med på å installere WLAN er jeg redd... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Artig å få se Q400 her.Det begynner å bli en stund siden sist...
![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
har det i det hele tatt vært Q400 i TOS før?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ja det var en demomaskin fra fabrikken som selskapet ditt fikk oppover.Har bilder av den,det var i juni '99.
![]() |
#18 |
Superflyer
|
![]()
Hurra
Booket for to pers. t/r Tromsø - Bergen = 1292 kr. Nå bør været bli bra......... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Widerøe gjør mange lure ting for tiden. Satser på nye ruter og jeg tror den siste TOS-BGO er et smart trekk. Flystørrelsen som Widerøe har er perfekt for slike ruter. Selvsagt hadde det vært kjekt med små-jets, men er nok en stund til det skjer.
Kjempebra av Widerøe! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Er det sløyfet en avgang t/r til Torp fra Bergen for å sette opp denne flighten til Tromsø i vinter? For Q400 flyr vel bare vanligvis fra Bergen til Torp eller?
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hva skjedde på OSL | Nja | Flyforum | 0 | 15-10-2007 20:52 |
Hva skjedde igår? | FBU 4EVER | Flyhistorisk forum | 1 | 10-01-2007 23:32 |
Hva skjedde? | FBU 4EVER | Flyforum | 0 | 20-09-2006 11:21 |