![]() |
|
![]() |
#1 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag her fra Silver Kris loungen paa MNL.
Dagen startet tidlig med en 2 timers kjoeretur, hvilket er en time kortere enn normalt. Saa det var en god start. Lang koe paa TG sin biz innsjekk. Et stort indisk reisefoelge var kommet foran meg i koen og de hadde masse kolli. Inkl en hund. Om det var reisefoelge eller middag for dem skal ikke sies. Overvekt maatte de ogsaa betale og de protesterte heftig. Flyet er 50 min forsinket her. Men med 9 timers ventetid i BKK gjoer jo ikke det noe saerlig. TG F til ZRH i natt. Drar en tur inn til byen i BKK. Har et par dressjakker jeg skal hente hos Baronen. Dessuten har jeg lyst paa Stable Lodge sine smoerbroed og man skal ikke se bortfra at en times fotmassasje blir fint. Hvis jeg kan holde meg vaaken da. Fikk ikke sovet noe saerlig i natt saa jeg er troett som en stroempe. Ser for meg aa sove meg til BKK. Haaper paa en A333 med nye seter i dag. Maatte dere alle faa en brillefin loerdag med masser av loerdagsgotteri!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra Stabekk (stedet alle reiser fra)
Her står også hjemreise på dagsplanen, 18 timer vestover til jeg endelig er hjemme hos jentene mine. Det starter med United til EWR - har også som BizFlyer mottatt beskjed om forsinkelse 1 time og 10 minutter men har ennå god tid til forbindelsen videre til Seattle og Bainbridge. Ha en mindre slitsom lørdag.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Askerlandet. Straks dasse ned til båten for å seile ned til Svenskekysten i dag med far før jeg mønstrer av i morgen og mor tar over. Regn og lett motvind er jo bra saker
![]() Gleder meg uansett over at jeg igjen har kantineadgang på LHR med Champis, Marco Polo gull dalte ned i postkassen i går, og det har også solide bagasjelapper med wire. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Emiratene - sitter og døser i hagen med mor og deilig kaffe. Hadde et nydelig italiensk måltid på Madinat Jumeirah og fikk virkelig feriefølelse (sikkert fordi man også var lettere solbrent for første gang på lang tid). I kveld er det ande confit og rosenkål hjemme som blir "søndagsmiddagen"
God tur til DC8, reunion med jentene er usammenlignbart. Nyt dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Radisson Blu, avd.Værnes.
Her har man akkurat forlatt et deilig frokostbord,tar en sløverunde på rommet med en lungo,før man dasser bort til terminalen. En time og 15min forsinkelse på SK347 ga oss god tid på morran. Oslo og København neste :-) Ha en strålende lørdag :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Dagen ble fort bedre, ble skikkelig lurt som BonusMotstandsLigaen hevder - oppgradert på UA 39 til New York - 2A blir helt OK - ble lurt allerede ved innsjekk - så full pakke FastTrack og Lounge - det er godt å være lettlurt BonusTulling !
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God Morgen !!
Ble tidelig opp for å fly tilbake LN-NOB til Oslo som stod på Stavanger (FSX), ikke real ![]() Ellers får vi se hva som skjer videre...været er nå ikke akkuratt til og kalle sommervær. Med regn overskya og en temperatur på ca 9 grader. Ønsker da alle på flyprat en riktig fin lørdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm ... Blir ikke mye uteliv i dag.. Snart striregn.. God tur til Finn Erik og Biz...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Toscana. Avslappning ved bassenget her i formiddag. Kanskje greit etter gårsdagens gilde hvor Fiorentina steken gikk ned på høykant. Ut på tur etter lunsj. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God weekend fra Burundi. Nytt land. En kort flytur fra Kigali og rett til deilige strender ved Tanganykasjøen.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Oslo.
Ikke mye på skjemaet idag, bortsett fra en butikktur.. Blir vel til en følger med på første etappe av Tour de France. Ha en bedre lørdag. ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger.
Ikke mye å melde fra om, annet enn at det er ferie. Men helt ferie blir det ikke. Snart settes kursen til nærmeste byggevare for litt manneshopping og noen nye timer i kjelleren. Ha en fin en forumister. ![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God ettermiddag fra Hanoi. Trasket rundt i byen i dag i temperaturer godt over +35. Var på Ho Chi Minh mausoleum, men det var ikke åpent for besøkende i dag. I Hanoi murer de inn gamle kommunister, et eksempel til etterfølgelse
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Amatør
|
![]()
God morgen (for tredje gang) fra Drøbak, siden i natt en gang har jeg forflyttet meg mellom ulike overnattingsteder men nå blir undertegnende her i noen dager hvertfall. Bikkja fikk seg en saftig runde ute før regnet satte inn for fullt på nytt!
Så var det middagsplanlegging da....opphavet er på ferie så ingen passer på et velfylt matlager her i huset! ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hoi!
Siste frihelg denne ferieperioden, blir nok litt sykling både på TV og på veien før vi avslutter ferien med stil på Toten med Urbane Totninger på Tirsdag kveld. Hører snakk om en Dreamliner som skal fly i fra Oslo til uka, kan bli nok å henge fingrene i skjønner jeg! Fjong dag.
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Oslo. Alle planer om løpetur idag er lagt på is for øyeblikket, da enhver tur ut døra blir mer å regne for svømmetur slik været er nå. Ellers så har man mast på reisekamerat om at hele ferien vår er avhengig av han, da et visst surrehue har glemt igjen sine QC3 i Sandefjord, som tilfeldigvis er stedet reisekamerat befinner seg for helgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
God tur hjem, DC-8'ern!
Her er det IKKE spådd regn og torden i dag, så da er det å sette i gang med beising av terrasse. Mao. ferien er i gang .... Men først, kaffe og forum her i gyngestolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Litt heavy duty når Mowheimsbråten entrer morratråden før jeg har stått opp.
Men jeg var sliten etter gårsdagens Junibord og da ble det slik. Restene av fredagens Peppes pizza fønes i ovnen og livet smiler. Ha en fin dag og god tur hjem fra MNL til Biz. Skal dit for første gang selv i September. 1 natt og jobb.
![]() |
#19 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
1 natt bare, Hr Fnatstikkstuen? Ikke sikkert du rekker frem til hotellet på den tiden engang!!
Jeg har funnet stable Lodge i BKK og holder på å sette til livs noen høje smørbrød! Nammenam!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Kos deg med smørrebrødene!
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra SQ lounge MNL | SQ 777 | Flyforum | 15 | 27-10-2013 18:58 |
God loerdag | Someone | Flyforum | 34 | 11-07-2010 18:20 |
AUH-MNL-CEB-MNL-AUH med EY og PR | Chaos Controller | TripReports | 1 | 14-11-2009 18:41 |
Med TG i C fra BKK til MNL | Bizflyer | TripReports | 8 | 06-04-2008 20:43 |
God Loerdag!!! | LN-MOW | Flyforum | 4 | 22-01-2005 15:12 |