![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Da er det fri til mandag, om en liten time. Det herja godt i natt. Må det stilne og jeg våkner opp til sol og sommer utpå dagen.
✈ Gamle fly bråker best ✈ Last edited by ENGM 911; 27-06-2013 at 06:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra sanden… Fremdeles rart vær her… 29 grader og klar himmel i dag tidlig – men i går da jeg kom ut fra bowlingen ved ti tiden (etter å ha vist hvordan nordmenn gjør idrett) var det 39 grader og 98% luftfuktighet. 200 meter til parkeringsplassen i dress var en challenge, og bilen dugget så kraftig på utsiden av vinduene at de kunne ikke være lukket...
I dag er det helg så en liten ti timer på kontoret, før det er quesedillas og rødvin i sofaen som er planen. Nyt helgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
Mårnings fra Trondheim
Nest siste dag på jobb før ferie....bestått sertifisering med kjempeglans(tyskerne var imponert-det sier litt...) og litt mindre overtid enn planlagt :-) Ha en fantastisk dag forumister ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Oslo tinghus.
Ingen rettssaker i dag, så det vil si en hel dag tilgjengelig til å skrive kjennelser og dommer. I kveld venter besøk fra familien. Leiligheten fremstår som en byggeplass og jeg har litt å ta tak i før gjestene kommer.... Håper alle får en flott dag!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Bergen. Rolig på jobb, men har ikke noe ferie å se frem til med det første. Snart bare et døgn til langhelg, det får duge.
AA PLT, A3*G, Carlson Concierge Upcoming: Last edited by Peppep; 27-06-2013 at 09:47. Reason: Tar det "faglige" i egen tråd |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Toscana. Ikke bestemt meg for hva jeg skal gjøre i dag, men først må jeg bestemme meg om jeg først skal bade eller spise frokost
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen. Dette blir en lang dag. Fått levert i barnehage og løftet skrit på Sats. Så blir det pakking og rydding før biltur hjem til Østlandet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God ettermiddag fra Bangkok. Her har vi klart å bytte hotell fra et fint et til et mindre fint et i ingenmannsland. Dette står heldigvis kona for, men heldigvis booket hun kun for 2 dager. Så bytting blir det. Her skal vi ikke gjøre så mye siden ferien går mot slutten. Slappe av blir det garantert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra 401 bussen. Skulle være rolige uker frem mot sommerferie. Tømme inbox og fixe opphopet forefallende... Men sånn blir det jo aldri.
9 dager til ferie... Ha en fin en! NB: Vræl!
![]() |
#10 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
FERIE!!!!!
![]() ![]() ![]() FI326 letter om noen timer med familen P. ombord mot Reykjavik og New York. ![]() ![]() ![]() ![]() Så Beyonce-konsert i Fort Lauderdale, køståing i Orlando og far`s lille hemmlighet; en Ford Mustang Cab i 10 dager litt hit og dit... Så dere får ha en fortreffelig sommer her hjemme, så høres vi plutselig mot slutten av Juli mnd.. ![]() Tjoooohei! ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
En god og tåkefylt morgen fra Gullstua til SAS. På vei til varmere vær på Floridas vestkyst med min lille (som ikke er så liten lenger, virker det som... 8-åringer er ikke slik vi var på 80-tallet). Om èn uke kommer mor etter.
Håper vi rekker flyet til RSW med bare 1:45 på EWR. Heldigvis 5 D og E på SK907, så vi kommer i allefall fort ut av flyet. For tre uker siden tok det bare 10 minutter gjennom immigration OG customs, så det er lov å håpe ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God torsdag... sikkert for noen, men ikke for meg. Hodepine og snufs var fasit i dag tidlig, men fikk da kreket meg avgårde på jobb likevel. I kantina var det en kvadratmeter bløtkake for feiring av milliardkontrakt, så man fikk da tusket til seg et lite stykke dårlig samvittighet
![]() Fortsatt noen uker igjen på jobb før ferie, men det er egentlig helt greit å jobbe på sommeren. Feriere gjør jeg gjerne om vinteren når jeg trenger det mest. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Vindfull near-miss i Salzburg... | Polaris | Småprat | 6 | 04-11-2017 00:07 |
Vindfull A380 landing | SudCaravelle | Småprat | 7 | 16-10-2017 22:11 |
God torsdag | Utenbys | Flyforum | 7 | 27-08-2015 17:42 |
God torsdag 23.08 | Commuter | Flyforum | 11 | 23-08-2012 22:59 |