![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Har fått tilbud fra Finnair om å oppgradere fra økonomi til Biz for 199 euro for en flight fra Helsinki til Xian. Er ikke dette litt høyt i forhold til hva man betaler for optiontown og slikt? Ser at man ikke vil opptjene flere poeng og tilbudet er for "yourself and your travel companion" så jeg får vel litt dårligere verdi av tilbudet når jeg reiser alene. Betalte kun 2700,- t/r og er litt bortskjermt med å ha fått gratis oppgradering fra økonomi til Biz på de siste turene jeg har flydd IC. Kan jeg regne med bedre tilbud om jeg venter, ifølge expertflyer er kun ett av 30 seter tatt i biz?
Blir også forvirret av at Finnair sier det er oppgradering for en flight til SIA som er Xiguan Airport mens Finnair ellers sier det er en flight til XIY som er Xianyang Airport og som ligger på den andre siden av byen. Har dobbeltsjekkt linkene og de ser legitime ut.
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Stuere får altfor godt betalt | Dag Viking | Småprat | 7 | 18-06-2013 22:52 |
Godt hotell-tilbud London | kimmam | Reiseforum | 7 | 28-02-2012 10:04 |
LH med godt tilbud til Boston.. | LNv22 | Reiseforum | 1 | 19-05-2010 00:45 |
Sterling tar godt betalt for bagasjen | AirbusTrond | Flyforum | 14 | 31-07-2007 02:38 |
Godt Eurobonus-tilbud | jb1 | Flyforum | 8 | 23-09-2005 20:04 |