![]() |
|
![]() |
#1 |
EuroBonus Gold
|
![]()
Da er det tid for første TripReport fra KLM 1200.
I begynnelsen av Mars så bestemte jeg meg for og ta en Milage/segment run. siden jeg er ungdom så er ungdomsbiletten til SAS ett godt alternetiv for meg. Jeg søkte og søkte og fant en bra tur til slutt. Turen gikk til Roma den 25 Mai. turen koster rett over 2K og 5000EB Poeng. Noe som jeg synes er en bra uttelling. Turen var som følgende. BGO-CPH A321 0600-0720 CPH-FCO A321 0820-1050 FCO-CPH A321 1150-1425 CPH-BGO CR9 1650-1810 Turen startet på BGO kl.05.30 med SAS sin flotte A321. Boarding startet Kl.05.40 fra gate 23A etter vi hadde bordet så fant jeg sete mitt som var 25A, bra beinplass siden det var Exitrow og ingen sete forrand. turen gikk ganske så fint! landet i CPH litt etter rutetid pga. kun en rullebane i bruk på CPH. vi landet på RW.04R. etter taxi til gate bar det til SAS lounge som er ganske fin. Hadde dårlig tid så det var ett kjapt besøk i Loungen. Så var det bort til Gate 8D som var samme gate som jeg kom fra Bergen. takeoff etter rutetid. så satte vi kursen mot Roma. turen ble annonsert til og bli på 2,5t pga motvind. turen gikk fint og jeg var lykkelig. rett før landing var det kraftig Turbulens pga. solen oppvarmet bakken som skapte skyer ifølge Kapteinen. Landet litt etter rutetid. Vi parkerte på fjernparkering, så vi måtte busse inn til Terminal. Jeg gikk til AVIA lounge ( ganske kjip kontrakt lounge ) var her og tok en Cola og slappet av i 30min. Jeg gikk til gate og ble busset ut til samme fly og Crew. takeoff ble etter rutetid, en del store "fugler" før oss så vi måtte vente en del. jeg var trøtt og jeg duppet av mesteparten av turen til CPH. landet rett før rutetid. Turet bort til SAS Loungen for og så litt mat, de hadde noen veldig gode Grillspyd med kylling som kan varmt anbefales. Turen gikk videre i en CR9 til BGO. Helt fint fly og bra Sete. satt ved nødutgang. Bilder kommer senere ! ![]() Mvh KLM 1200
EuroBonus Diamond, Flying Blue Silver and Turkish Airlines Miles And Smiles Gold! *SVG-BGO-TRD-OSL-SVG* SK Plus *SVG-CPH-ZUR-CPH-OSL-SVG* SK Go *SVG-BGO-SVG* SK Go x5 *SVG-LHR-SVG* SK Go Last edited by KLM 1200; 28-05-2013 at 12:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Bra dette, bare fortsett med dette du..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Fin liten rapport dette. Ser frem til bildene også! Takk for turen
![]()
![]() |
#4 |
EuroBonus Gold
|
![]()
Her er det bare og se gjennom bildene, vet ikke hvordan jeg får dem i rekkefølge..
![]() Mvh KLM 1200
EuroBonus Diamond, Flying Blue Silver and Turkish Airlines Miles And Smiles Gold! *SVG-BGO-TRD-OSL-SVG* SK Plus *SVG-CPH-ZUR-CPH-OSL-SVG* SK Go *SVG-BGO-SVG* SK Go x5 *SVG-LHR-SVG* SK Go Last edited by KLM 1200; 28-05-2013 at 22:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
EuroBonus Gold
|
![]()
Takk for det!
![]() ![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
vanskelig å reise på dagstur til CPH til TRD | hifiman | Reiseforum | 3 | 07-05-2013 13:38 |
Icelandair - Eco, Eco Comfort vs Saga Class | baselutvann | Reiseforum | 10 | 05-02-2012 13:26 |
Raskt SAS-spm.: Endring eco-eco extra | litt-amatør | Reiseforum | 3 | 23-01-2012 00:25 |
Dagstur til Flesland | Yankee | Bilder & foto | 23 | 24-07-2011 16:26 |
Dagstur til Trondheim... | Thomas | TripReports | 1 | 02-08-2006 23:46 |