![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Denne tråden er kun for saker relatert til SAS EuroBonus og opptjening innenlands
Diskusjon om at bonusprogrammene er tilbake og annet rundt det: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=117461
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Og for bare å legge litt fakta på bordet: Opptjeningen innen Norge blir den samme som i Skandinavia med 500 og 1000 poeng avhengig av om man reiser i Go eller Plus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Kommer det nye uttakstabeller når det endres til GO og PLUS? Awardprisene har jo i stor grad vært at man får hver 10. reise gratis, men med 200 % i opptjening PLUS så endres kanskje uttakstabellen også eller?
Og hvor lenge tror dere SAS kommer til å operere med 35 flighter eller 45 000 poeng som krav for EBG? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
http://www.aftenposten.no/okonomi/50...r-7209190.html
Ganske konkret på at FastTrack kan komme allerede på sensommeren, og lounge i høst. Vi har hørt mye slikt før, selvfølgelig, men Roald ser faktisk ut til å levere mye av det han kommer med i media. Og det passer jo virkelig inn i deres strategi. Hvis vi tar de på ordet, og de leverer lounge i høst, hvor kunne denne blitt lokalisert? Legger de ned Sinnataggen? Er det andre steder på innlands som kan egne seg? Så jeg blir mer og mer positiv for hver gang de nevner dette i media, og spesielt når de tidsbefester det. Og hvis de ikke leverer ila. høsten, så har de jo 100 stykk av oss samla i en hangar på ARN en helg i september. Da får vi være "tydelige" i våre innspill ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Sinnataggen er vel en pengemaskin, så det tviler jeg hardt på. Aner ikke hvor den kan komme, men en viss størrelse bør de vel ha på loungen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Molded
|
![]()
5000 nye bonuskunder for SAS på to dager
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvis fremdriften på WiFi-implementeringen er en indikator på gjennomføringsevnen til SAS kan vi nok tidligst forvente en innenrikslounge i 2017...
![]()
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Men lounge innenriks har de pratet om så lenge nå. Og vist den skal komme til høsten så må de jo snart konkretisere det litt mer. Hvor skal den ligge osv, og hvor stor skal den være? Men jeg krysser fingrene ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Håper inderlig denne loungen kommer. Har ikke tall på hvor mange utrolig kjedelige timer jeg har ventet på Gardermoen. En hyggelig lounge med litt mat, drikke og aviser ville bedret dette kraftig. Sleng inn noen hvilerom så er jeg utrolig happy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Fikk akkurat mail om doble poeng innenriks! Se linken
EDIT: glem linken. Virker som kampanjen er targeted.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Linken fungerer fint: http://www.sas.no/EuroBonus/Tilbud-o...c_id=NOEMextra
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ser at jeg nettopp fikk mine første poeng for innenriks, fløy BGO-KRS med Widerøe på tirsdag 21. mai og fikk 1250 poeng (EcoExtra og EBG) :-)
Nå venter jeg bare på at returen også tikker inn... Fikk også tilbudet om doble poeng på mail nettopp :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Hmm, hvordan blir dette på Norge rundt-billetter? Tror ikke jeg har/planlegger en eneste routing som egentlig kan kalles t/r. Doble poeng på hele greia
![]()
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Merkelig. Jeg har ikke fått poeng siden 8. mai. Turene jeg hadde 14. mai og 21. mai mangler foreløpig. Noen som kjenner logikken bak når poeng godskrives?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
På IT-siden vil det skje mye fremover. Imidlertid er det ikke bare å knipse med fingrene, men jeg tror Aanby med sine nye leverandører vil rulle ut et knallprodukt. Noe annet ville forbause meg stort. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian bonus i Norge (status, opptjening m.v.) | Discus | Reiseforum | 3 | 23-05-2013 13:03 |
Bonus på innland i Norge med utenlandsk M&M-kort? | Mr.Tandberg | Reiseforum | 6 | 10-10-2012 08:15 |
Opptjening hos Aegean Miles&bonus? | jameson82 | Reiseforum | 1 | 25-05-2012 08:13 |
Hilton - opptjening og status ved booking via hotels.com? | CFN_001 | Reiseforum | 10 | 11-02-2012 10:27 |
Jobber flyselskapene i Norge får å få tilbake bonuspoeng i norge? | vstenhjem | Flyforum | 6 | 22-03-2010 00:54 |