![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Last edited by Utflyttet; 07-05-2013 at 22:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Noen som har noen formening om resultatet av forhandlingene, håper de kommer til enighet.
WF har lite bruk for en streik nå og jeg vil gjerne komme meg til FDE i mårråtidlig.
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Det gikk dårlig.
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hm, da blir de VW og ikke WF til Sandane i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
For en start for selskapet utenfor SAS. Tragisk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Oi. Lykke til med å booke folk om i dag, alle fly er jo smekk fulle fra før av. Misunner ikke de som er på jobb på bakken i dag....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvor lenge "forventes" denne streiken å vare?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Newcomer
|
![]()
Siden WF på oppdrag fra Staten ivaretar viktige samfunnsinteresser i distrikts-Norge, kan man jo håpe på tvungen lønnsnemnd relativt raskt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Min jobbreise til FDE, med tilhørende helg på Sunnmøre gikk føyken, men jeg stresser ikke all verden med dette, slikt som skjer. Ser for meg at det er mange konfirmasjoner og langhelger ellers som går skeis, skal bli tett med folk på diverse busser og til en viss grad tog de kommende dagene.
Det som er litt dumt er at jeg ikke har hørt et pip fra WF, hverken på SMS eller epost, jeg oppdaget at min reise gikk fløyten i dag tidlig, ved å lese nyhetsvarsler fra Aftenposten og NRK, det er litt for dårlig av WF Edit: Fikk tilbakemelding om at det var gått ut 11 000 smser med info, så det var litt rart at jeg ikke hadde fått melding. Den meldinga kom susende 5 timer etter oppsatt avgang, så tanken var nok god, men belastninga på mobilløsningen til WF sto kanskje ikke helt i stil til kapasiteten.
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down. - Toni Morrison Last edited by kekker; 08-05-2013 at 14:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Staten har jo ikke kommet på banen rundt handling streikene nordafor, er det så lite konsekvenser av denne streiken for de enkelte lokalsamfunnene ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Anthill kicker
|
![]()
Under press fra WFs Trade Unions blir vel SAS tvunget til ä äpenbare salgets innvirkning pä alle vedrörtes Pensjonsordninger. Klarhet i saken er önskelig. Klarhet i avgrensningen Arbeidsgiver/Arbeidstaker SAS vs WF seg imellom for alle fag-grupper er ogsä önskelig : WF er ikke lenger et fullt integrert datterselskap (en slags "avdeling" ?) men en separat Entity ... man er ikke lenger en del av "familien", man stär heretter hver for seg !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Man tillater i hvertfall nå at billetter med WF ut måneden kan bookes om. Billetter frem til 12 mai kan refunderes.....
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Og kommentarene på WFs Facebookside lar ikke vente på seg, syntes denne topper så langt:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Litt travelt hos WIAS i dag..
Sånn ellers kan det virke som at de som lager kvalm på nettdebattene hos VG og DB har flyttet over til fjesboksidene til WF i dag. Mye dårlig underholdning der..
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down. - Toni Morrison Last edited by kekker; 08-05-2013 at 10:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Onkel reisende kekker
|
![]() Quote:
![]() For min del var ikke det kansellerte flyet noen krise, så det er ikke krisestemning her i leiren, men kan skjønne at noen blir litt svette når WF plutselig står på bakken.
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Air Nostrum for Widerøe (var: Iberia flyr for Widerøe?) | putzmeister | Flyforum | 53 | 09-01-2013 20:15 |
Fare for Widerøe streik | PerJen | Flyforum | 46 | 21-08-2007 19:02 |
Ikke streik i Widerøe | sirpjalle | Flyforum | 0 | 17-08-2007 13:20 |
Streik eller ikke streik i Northwest | LN-AFG | Flyforum | 0 | 25-09-2006 00:55 |