![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Feb 2011
Location: KRS
Posts: 2,365
|
![]() Quote:
Hm. Er det Lufthansa som nå ønsker en sterkere posisjon i Skandinavia og vil stå på egne ben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Mar 2011
Location: Stockholm
Posts: 1,525
|
![]()
Kanskje det endelig blir mulig å velge sete hele veien hos Lufthansa ved avreise fra OSL, med flybytte i f.eks. FRA? Det har jeg aldri fått til, har bare klart å velge for første leg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,469
|
![]()
Det blir nok fortsatt SAS-handling og innsjekk i deres system.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
Posts: 6,094
|
![]()
Hm, kanskje SK. Nå kan sette ned prisen på eco extra (plus). Koster jo 2000 mer pr vei til Muc/fra enn f. eks til bru/ams.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Dec 2011
Posts: 1,692
|
![]()
Hva har dette egentlig å si for SK? Tenker for selskapet, ikke de reisende. Hvilken av partene tjener på at dette opphører?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2011
Location: Bodø
Posts: 315
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
SAS Customer
![]() Join Date: Dec 2010
Location: Stjørdal
Posts: 510
|
![]()
Dette vil kanskje bety at vi kan begynne å reise på TPC til Tyskland, det ser jeg i så fall frem til!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 5,483
|
![]()
Det er nok Go/plus og 4U som gjør at jv blir mer komplisert. Ellers så regner jeg med at produktene blir mer ens med de ulike selskapenes profiler.
__________________
“I always wonder why birds stay in the same place when they can fly anywhere on earth. Then I ask myself the same question.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
Posts: 26,707
|
![]()
Dette var ikke overrsakende, med Germanwings på den ene siden som skal inn på rutenettet og med Go/Plus på den andre siden ble det vel litt for komplisert og fragmentert antagelig.
__________________
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Finn Erik Edvardsen
Join Date: Sep 2004
Posts: 9,894
|
![]()
Dårlig nyheter
![]()
__________________
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,469
|
![]()
Du slipper ihvertfall Germanwings ned til FRA..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Feb 2011
Location: KRS
Posts: 2,365
|
![]()
Lufthansa sine flighter mellom osl/arn/cph kan ikke lengre bookes på sas.no uten at det er i kombinasjon med andre sk/wf flighter....
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Lufthansa og Air China med joint venture | Someone | Flyforum | 2 | 21-09-2016 05:58 |
Finnair ønsker bli med i BA/JL joint venture til Japan | Someone | Flyforum | 0 | 01-07-2013 12:34 |
Virgin Australia og Singapore Airlines med joint venture | Someone | Flyforum | 0 | 07-06-2011 15:27 |
SAS på vei inn i transatlantisk joint venture?! | Discus | Flyforum | 13 | 08-02-2011 20:44 |
Slutt på joint venture mellom SK og LH? | MD90 | Flyforum | 15 | 12-11-2004 10:14 |