![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Et kjapt spørsmål til de som vet svaret.
Har fått booket en enveis billett i Y fra LHR til ARN med BA gjennom reisebyrået på jobben (billetten kostet forøvrig 5200 SEK så helt grei yield for BA der...). Bookingen har status "confirmed" når jeg slår opp ref hos f.eks BA eller checkmytrip. Men det finnes p.t ikke noe billettnr på referansen. Ser at reisebyrået skriver at billetten kan kanselleres fram til 2 dager før avreise. Er det årsaken til manglende billettnr? Eller er det noe jeg bør ta med reisebyrået for å få dem til å utstede billetten "ordentlig"?
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
På min tur til India mener jeg eticket nummer først kom når den ble ticketed, hvilket var endel dager etter den ble bestilt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Berg Hansen skriver ikke ut billetten før dagen før avreise om dette tillates for bookingklassen, ialfall på mine jobbreiser. Med den prisen du har betalt bør billetten være rimelig fleksibel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
"Confirmed" betyr at du har bekreftet plass, men ikke at du har en billett. Finner du ikke billettnummer på checkmytrip.com (og det er en Amadeus-booking), så har du ingen billett foreløpig. Skulle tippe på byrået ditt utsteder den før det er for sent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Boarding uten boardingpass, nå deles passasjerers biometriske data uten aksept | robertaas | Småprat | 14 | 30-04-2019 19:55 |
flight status fremdeles not confirmed | Fry | Reiseforum | 6 | 27-10-2009 00:18 |
Confirmed upgrade på SAS | gardkarlsen | Reiseforum | 6 | 24-01-2009 14:53 |