![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
Kanskje dette kan få konspirasjonsteoretikerne til å holde munn en gang for alle?
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
You wish! Delene er selvsagt planetet der for å tie teoriene etc ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
eller bare for å bekrefte konspirasjonsteoriene...
jo mer jeg ser videoene og leser om det, mer sikker blir jeg om det var en konspirasjon |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Og hvor er alle de 'døde' ..? I Naziriket på baksiden av månen? (Værsågod, her har du en ny teori) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Den eneste konspirasjonsteorien i forbindelse med 9/11 som jeg tror det kan være en ørliten sjanse for at stemmer, er at UA93 ble skutt ned. Det vil si, jeg tror ikke at det faktisk skjedde, men det fremstår som den minst usannsynlige av dem. En "positiv" heltehistorie om hvordan passasjerene tok ansvar og stoppet det på egenhånd ville nok ha vært lettere å svelge enn at det ble "iskaldt" skutt ned av jagerfly (for den jevne amerikaner).
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
'Vi'? Ikke bland meg inn i den kategorien. Værsågod - klikk her så har du sett dem også.
http://rense.com/general32/phot.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Konspirasjonsteoretikere har en tendens til å sluke det meste helt rått.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Funnet passasjerfly som styrtet for 54 år siden i Chile | toftos | Flyhistorisk forum | 11 | 31-03-2015 10:09 |
CSI Miami avslører hva som skjer på flyene? | robertaas | Småprat | 2 | 28-01-2012 02:29 |
Flydel funnet i strandkanten i Lofoten - noen som kjenner den igjen? | Jumper G5 | Flyteknisk forum | 9 | 13-07-2010 09:06 |
USA hjelp (TRF-NYC + NYC-LAS-LAX-NYC) + Hotel | Chaos Controller | Reiseforum | 5 | 28-05-2009 14:16 |
Frikjenner flyene som den store klimasynderen | Kenneth | Flyforum | 39 | 28-11-2008 13:49 |