![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Her sitter man i hagen med en kopp nykvernet kaffe og hoerer paa noen fugler slenger dritt (faktisk de samme smaa sorte med oransje ben som frekventerer Thailand)
Har igjen klart aa bli uggen paa fridagen og straffes for mye utendoers drikking denne uken. Svigers har dratt hjem og konas lillesostre er igjen. Planen var jo aa leke Heffner/russer i kveld med tre flotte damer pa "Voi" men vi faar se paa formen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da var det pinadø fredag, og godt er det etter en lang uke. ![]() Så da er det å brette opp ermene og komme seg i gang med dagens donter. Ha en fin en forumister! ![]()
Mine bilder på Airliners Last edited by sirpjalle; 15-03-2013 at 09:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Amatør
|
![]()
God morgen, her er kofferten pent plassert i gangen og om mindre enn ti minutter står jeg på trikkeholdeplassen før en MD med blå hale tar meg til BRU via CPH med avreise OSL 09:15. Selvfølgelig er rad 1. reservert hele veien..
![]() Men ellers, ha en riktig så flott dag folkens! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen.
Kaldt som få, så tar med kona på jobb. SK907 neste. Ha en flott helg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Morn fra OSL. Blir helg i bartebyen sammen med 5000 likesinnede nerder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Good boarding!
Fikk en stor bunke småkort med SAS bedriftskoden min i posten igår. Så nå bærer det inn til Oslo S for å dele dem ut, før jeg reiser på kontoret. Dette kommer til å bli en gullgruve. God tur til SAS-Steward og Ståle, og en riktig god dag til alle andre. Hilsen Fnatheimsbråten
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. For lengst på plass på kontoret, og straks klart for det første av flere møter i dag. Invitasjonsbrevet fra der så sikkert gror opptil flere typer pepper kom i dag, så da ligger det an til å få skaffet et par bilder også levert det til visumgutta. Så får man se om de slipper meg inn. Senere settes kursen og Rena, for å stille klar til Birken i morgen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]() Quote:
Det er kaldt i barteby i dag, Morn Morn! Lyspunktet er at det er sol, det var kaldare i går og det blir ei barnefri natt ila helga, som forøvrig vert temmeleg sosial. Ha ein krisp dag!
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Oslo.
Venter 15t bak kassa på Meny denne helga. Gleder meg til første lønning ramler inn på kontoen i april. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Newcomer
|
![]()
God ettermiddag fra Shanghai! Blir rolig kveld med satay kylling og tsingsao i det røde land.
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fyttigrisen for et møkkavær!!
Her laver snøen ned og har skapt skikkelig holkeføre. Trafikken står bom fast og jeg snurra rundt på vei til jobb i dag. Heldigvis ingen skade! Blir kort dag på jobb i dag før man skal være dommer på NM i bartending sånn rett over lunsj. Fancy cocktail står på programmet. Blir moro det! Men først noen oppgaver som må fullføres! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God morgen fra Gullstuen!
Mye folk her i dag gitt. Dublin neste nå, St.Patricksday venter.. God helg alle! Bizflyer: snakket med Bård fra Trondheim som også skulle dømme i Nm i helga... Nyt drinkene.. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Morn fra Hilton Paddington, etter en fuktig og flott kveld i London i går. Litt arbeid må gjøres på hotellet før man tar lunsj ute med venner og deretter SK til SVG for helga
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God ettermiddag fra Oslo pakket inn i snøbyger. Det var bedre på OSL i morges med Thai B744 i soloppgang, bare se her
Fri til mandag så jeg har noen dager å gjøre ugang på. Ellers er vel E6 nordover finpakket med SUVer på vei til Birken. Jeg tar heller turen sørover. Ha en übersnasen helg flyekstremistnerder ![]()
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
God mooorgen! Sol, fint og 0 her nord for Atlanta, så fine Birkenforhold hvis vi hadde hatt sne. Det har vi ikke, men likevel overflod av store SUV'er på veiene .. Nuvel - meterolygen lover 20 grader, så det skal definitivt bli litt kvalitetstid på terassen i løpet av dagen.
Nok en milesten er passert .. Guttungen kjørte alene til skolen for første gang i dag. Fikk nettopp telefon om at han kom frem i ett stykke. *puh!* Tre dager til helg ..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredag fra Berger. Nettopp fått skaffet et par ting til leiligheten. Praktisk når selger har komfyr og et par stuemøbler hun vil bli kvitt
![]() Nå angrer jeg midlertid litt, for nå ser jeg at jeg ikke får plass til en monsterstor TV mellom skapene ![]() ![]() Noen timer med jobb igjen, som kan bli spennende. Sent fly inn, betyr sene sjåfører ut, som kan bety sene sjåfører inn. Nuvel, det blir nok helg. OLCI er foretatt, og på denne tiden i morgen drikkes det champis i en A319 (eller var det 320? samma det) ![]() God fredag og helg ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
|
![]()
Da åpner du den andre døren. Litt komfort får man ofre ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God helg fra UAE | SudCaravelle | Flyforum | 17 | 16-01-2014 23:09 |
God helg fra UAE | SudCaravelle | Flyforum | 11 | 09-01-2014 14:10 |
God morgen fra UAE. | SudCaravelle | Flyforum | 18 | 05-07-2013 00:23 |