![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Med tanke på Norwegians sterke satsing på Warzawa har jeg lurt på om det er plass til LOTs to daglige flighter til WAW fra OSL. Da jeg fredag skulle reise til LHR på akkurat samme tid som LOTs morgenavgang til WAW tenkte jeg å sjekke om det var mange pax på den. Jeg prøvde å følge litt med på om det kom mange som gikk ned mot bussen i etg under avgangshallen.
Jeg kunne faktisk ikke se noen som gikk ned dit. Nå ble det boarding på mitt ganske tidlig så det kan være jeg gikk glipp av en del. Fra flyvinduet så jeg en leddbuss stod der med Warzawa foran. Men kunne ikke se noen ombord i den. Er det noen som vet hvordan LOT klarer seg på ruten til Warzawa, det må vel ha gått hardt utover denne ruten når DY etablerte seg så kraftig dit. LOT flyr jo også tross alt to ggr om dagen.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
80% av passasjerene på Norwegians ruter mellom Norge og Polen er polakker. Det fortrekker tydeligvis Norwegian foran sitt eget flyselskap..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
LOT greier vel ikke å matche prisene til DY såvidt jeg har sett.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
De har vel endel transfer pax til både Gdansk og Krakow.. ops, dit flyr vel DY allerede..
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
LOT er ikke så ille på pris, og en del business reisende på den avgangen. Men jeg er sikker på at Norwegian nok er noe som LOT har merket.
Ser at det er en gjennganger med slike 'empiriske' selvsynsvurderinger av enkeltavganger på forumet her. De gir nok sjelden noe i nærheten av inntrykk av fakta. ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Jungle Jet fra OSL til WAW med LOT | EspenRR | Bilder & foto | 0 | 18-01-2019 13:09 |
OSL LOT comeback på OSL 25/3 | Someone | Spotteralerts | 0 | 24-03-2018 21:46 |
LOT overtar Nordica og vurderer ruten til OSL | Stoarn | Flyforum | 11 | 08-07-2017 20:11 |
LOT og SAS - WAW-ZRH-OSL | Someone | TripReports | 4 | 17-05-2010 16:05 |
LOT stenger OSL-WAW fra sommer | Stoarn | Flyforum | 35 | 16-05-2008 22:41 |