![]() |
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
Join Date: Sep 2004
Location: Bergen, Norway
Posts: 10,012
|
![]()
Jeg var ute en tur med SK sine F50 her på Vestlandet og satt på rad 1. Når demo av sikkerhtesutstyr og nødutganger taes før avgang står kabinperosnlet ved rad 3, og ingen som er på rad 1 og 2 ser noe av det hele. Er ikke litt av vitsen at man skal få dette med seg; ellers på andre fly er man jo nøye med å plassere folk og fordele jobben slik at ingen gardiner mellom fremme/bak skal forhindre noe innsyn i fremvisningen?
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Jan 2006
Location: Mosjøen
Posts: 3,120
|
![]()
Har fløyet en del F50 og kan ikke huske at kabinbetjeningen har stått så langt bak som rad 3. Kan dette være et engangstilfelle?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,102
|
![]()
Har heller aldri opplevd dette på F50. Sikket bare en glipp... Antar at alle selskap har hatt en eller annen småblunderern. Men du kunne jo bedt om en laptop demonstrasjon etterpå da vet du
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2004
Posts: 126
|
![]()
På vei hjem far Newark med Continental benyttet dem det første flyet i den nye config'n og et nytt system(videotape byttet ut med en digital sak) ble det vist en 767-200 safety video... Vi satt ombord på en 757-200....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Ute på tur
Join Date: Sep 2004
Location: Bergen, Norway
Posts: 10,012
|
![]() Quote:
Setelayout er slik at rad 1 og 2 er bare A og C-setene og så er det noe skap og greier tett oppi, så de får nok vist det til flest om de står ved rad 3, men da er det bak ryggen på de 4 som da sitter på rad 1 og 2. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
Join Date: May 2005
Posts: 561
|
![]()
Nå er det vel ikke skrevet noe sted at det er ulovlig å vri litt på hodet for å titte bakover. Men uansett, flesteparten følger slett ikke med engang når slike briefinger kjøres. Min erfaring er at det er mye mere interessant og lese avisen, snakke (enten i mobilen eller med sidemannen), stue vekk bagasje eller gjøre andre ting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Jan 2006
Location: Mosjøen
Posts: 3,120
|
![]()
Apropos lovlig: Dette bildet her diskuteres på a.net akkurat nå. Jeg har ikke peiling på cocpit-prosedyrer, men solskjermingen ser iallefall kreativ ut!
Det spørs om GOL Transportes synes det er morsomt å få publisert slike bilder fra cocpit, lovlig eller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,347
|
![]()
Er det et krav om at crewet skal synes under sikkerhetsannonseringen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvor er dette? | Novair | Bilder & foto | 4 | 11-06-2009 17:22 |
Og hvor er dette? | LN-KOG | Flyforum | 20 | 30-11-2008 14:47 |
Hvor er nå dette ? | Olebno | Flyhistorisk forum | 2 | 06-04-2006 08:42 |