![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fra Neue Zürcher Zeitung:
Lufthansa CEO Wolfgang Mayrhuber has emphasised that the company is not interested in speculating over a takeover of Swiss. While Lufthansa is increasing its presence in Switzerland, Swiss is becoming smaller. Mayrhuber also emphasised that there was excess capacity in the industry in Switzerland |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Stakkars Swiss - ingen vil leke med dem....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]() Quote:
Hmm, det er kanskje ikke så rart.. de taper jo penger så det suser etter etter det jeg har skjønt, samt at de har mer elller mindre gått konk 1 gang ganske nylig
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Mulig de lærte noe av SAS vs. Braathens....., eller så er det spill for galleriet og de er så på hugget at de nesten ikke klarer å sitte stille
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er synd at Swiss går så dårlig, jeg har et godt inntrykk av selskapet. Synd de ikke kom med i Oneworld. Jeg håper de klarer seg og at de kommer tilbake til OSL, men det er vel ikke så sannsynlig med det første da SAS har opprettet ruter til både Zürich og Genève.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Lufthansa vs. Swiss økonomi | carla | Reiseforum | 7 | 15-03-2013 09:01 |
Lufthansa og SWISS bestiller nye fly | FlightDeck | Flyforum | 18 | 24-09-2010 10:56 |
Tre SWISS- og Lufthansa-flighter | FlightDeck | Register- og ATC-Forum | 2 | 03-01-2010 12:03 |
Swiss vs Lufthansa | kristian | Flyforum | 2 | 31-07-2008 12:54 |
Arpey: Vi er ikke interessert i 787 | LN-MOW | Flyforum | 2 | 09-06-2005 06:32 |