![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Da er det morgen og man sitter og venter på et morgenmøte, der det kan virke som om motparten har forsovet seg en smule.
Etterpå bærer det avgårde i en 744 til siste destinasjon på denne rundturen. Nok et nytt selskap og ny by. En strålende dag ønskes alle.
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'aften fra Nordre Georgianske Fjellheim hvor det straks er leggetid! Her er man tilbake fra Sørstatenes Armhule (Atlanta sentrum) og har tilbrakt en aldeles nydelig våraften på terassen. Nå er det virkelig vår!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God alltfor tidlig morgen fra et fremdeles vinterlig og vindstille Haugesund. Her blir det å tilbringe tiden på et Widerøe fly i de neste timene, først til BGO, dernest til ABZ.
Ha en fin uke. Mvh Fjordheim |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ute på tur
|
![]()
Morn fra de sørasiatiske alpene, her blir det dessverre en jobbdag i dag
![]() Måtte hell og lykke følge folk over alt! -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Goood mandag morgen fra Skaun!
Rundt -7 og foreløpig pent vær utenfor, selv om skyene bygger seg opp mot snøvær i horisonten.. ![]() Reisefri noen dager her nå, før Dublin igjen venter på fredag og 10 dager der borte med hundrevis av kunder.. Kjenner jeg blir andpusten og litt tung i hodet bare av tanken.. hehe Dere får nye dagen verden rundt! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Urk og atter urk. Kom du arbeidslyst du milde, og du skal motstand finne.... ![]() Nuvel, ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#7 |
Amatør
|
![]()
God morgen, reisen til arbeidsplassen er i gang for i hvert fall minst åtte timer på kontoret. Avhengig av hva som skjer utover dagen får jeg se om det blir pilsing på Kristiania i kveld en gang eller ei.
Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superflyer
|
![]()
Mornings fra Værnes.
Venter på 08.00 til Oslo, for dagskurs med dertil tilhørende middag. Ha en strålende dag forumister (",) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra ALF. Dagens program er SK4409 ALF-OSL og SK4112 OSL-BOO. Regner desverre ikke med å få tid til flymyuseet, men det får så være. For går alt bra i denne omgang får jeg nok mange muligheter til det til høsten...
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra det Sørlandske!
Her melder vi om CAVOK og minus 9 kalde grader! Og så jeg som trodde at våren var kommet? Er det rart jeg drikker?? Kontoret er inntatt og med slike temperaturer er jeg sannelig glad jeg jobber innendørs. I kveld skal man se hvordan de militære på Kjevik har det, så hjem for en rask tur i bingen, før man må tilbake på Kjevik i morgen tidlig, da for morgenfly til Oslo. Dagsturer til Oslo er jo ikke det morsomste jeg vet. Men forhåpentligvis får man noen bonuspoeng for det fremover da. Har 4 turer de neste 2 ukene. Jaja, men først er det mandag! Husk at mandager egentlig er fine dager! De bare sliter litt med et noe rufsent rykte! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Beitostølen. Ser ut som jeg valgte en bra dag for å avspasere. Her er det bare å få på meg skiene og komme meg ut. Hjem til Oslo i kveld. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Helsfyr.. Har kommet igang med dagens oppgaver, så da har man fullt opp dagen ut..
Og som mandager flest, så er det ganske zzzZZZzzz, så blir å slenge seg på sofaen etter arbeidstid. Ha en bedre mandag ![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra OSL. Flyet hjem til BGO er kansellert. Det betyr to timers venting og gratis lunsj... Behagelig tur fra EWR i natt. Selv i monkey class. Ha en flott dag folkens.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Gretten mandag fra Berger. Dagen begynte med at Kundeservice først prøvde å ringe meg, så sette over en kunde til min private mobil, en time før jeg egentlig skulle være på jobb. Det satte liksom tonen for dagen, kjenner jeg. Club Europe og en babychampagne venter heldigvis i enden av uka.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg har bannet og jeg har bannet for at jeg ble trukket 50% skatt selv om jeg leverte skattekort for 2013 i januar allerede. En sint mail til økonomi ble sendt for å oppklare situasjonen, vel ikke så sint. Er sivilisert. Men jeg trenger de pengene. Så får den statlige tvangssparingen gi meg pengene tilbake i 2014.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God kveld, godt å se at Tapatalk-fixen for opplasting funker greit.
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det kan hende. Nå er det nå sånn, at i min jobb så er vi på jobb når vi er på jobb, og har fri når vi ikke er der. Når jeg tar min private mobiltelefon, så forventer jeg ikke i det hele tatt at det er en kunde i andre enden. Vedkommende presentere seg bare, og lurte på "Hva skjer med pakka mi?". Jeg stod og lagde frokost, og hadde veldig lite peiling på i det hele tatt hvilken pakke han snakket om, og hadde heller ingen mulighet til å finne det ut. Hadde jeg hatt en jobb der det var meningen jeg skulle vært tilgjengelig 24/7 hadde det sikkert vært noe annet, men en sånn jobb har jeg ikke
![]() Minnet meg forresten på en annen historie, der jeg stod på jobb, og ble oppringt av et internt telefonnumer på jobben på privatmobilen (som viste seg å være en telefon utenfra som noen fant på at de skulle viderekoble dit). Man har jo gjerne en litt annen tone internt blandt kolleger enn man har til kunder, men jeg "reddet meg inn" med et enkelt "Hallo d'er Martin". Jeg var veldig nære å si "Hva f**n er det du vil?" i den tro at det var akkurat den kollegaen som ringte ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
God natta fra Oslo.
Skulle egentlig vært på vei ombord i en KLM MD-11 i Teheran på vei hjemover etter en Boeing 707 rundtur til Kish i Persiabukta, men sånn gikk det altså ikke. Forsåvidt greit nok, får bli skitur i morgen istedenfor. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag fra Hong Kong | Hypern | Flyforum | 22 | 08-12-2017 20:20 |
God fredagsmorgen fra Hong Kong | Hypern | Flyforum | 30 | 02-08-2013 20:53 |
God mandag fra Hong Kong. | SudCaravelle | Flyforum | 23 | 15-07-2013 20:34 |
God fredag fra Hong Kong | Hpkris | Flyforum | 18 | 18-01-2013 17:16 |