![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
NSFF har i dialog med OSL fått dem til å fjerne snø foran "inngangen" til sand-dynene og spotterhaugen ved flishaugene på østre bane!
OSL har kuttet en "inngang" i de enorme snøhaugene så det er mulig å ta seg fram til haugen uten å klatre over snøhaugene. Det var et uhell sist fredag da en 15-åring falt ned fra snøhaugene som løsnet. Det gikk heldigvis bra til slutt, med kun noen kuttskader og et ødelagt kamera. Disse snøsamlingen er på flere steder opp til 5-7 meter høye. Nå med smelting er det farlig å gå over disse, men OSL tok tak i problemet og har løst dette. NSFF er svært fornøyde og retter takk til de som ordnet opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flysitter
|
![]()
Og da er Flishaugen stengt pga de skal bruke området til parkering
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
The Heraklion Spotter :)
|
![]() Quote:
Jeg var i kontakt med OSL i går (fredag) ang. saken og NSFF får tilbakemelding etter helga om saken, så får vi håpe det løser seg i år også ![]() TK ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
evig optimist
|
![]()
Er dette plassen ved sørenden av østre? Kan man komme bort dit nå?
![]() |
#5 | |
The Heraklion Spotter :)
|
![]()
Da har jeg fått melding om at veien er åpen igjen inn til "flishaugen" men husk å parker så det ikke sperrer for de midlertidige parkeringsplassene som er laget der
![]() Quote:
TK ![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Vestre VS Østre bane OSL | LN-NGT | Flyspotting | 9 | 27-08-2013 22:31 |
Noen få fra østre bane i dag | Even92LN | Bilder & foto | 20 | 25-04-2011 15:57 |
Østre bane på OSL stengt i dag (6/5)? (filming) | Madman | Flyforum | 25 | 23-12-2010 22:01 |
Lørdag østre bane OSL | grindstein | Bilder & foto | 14 | 10-08-2010 10:50 |
Østre bane på OSL i dag ca kl 1330 | Madman | Flyforum | 6 | 03-12-2009 19:32 |