![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]()
Hei!
Siden både Thomson og Thomas Cook UK brukes en del på charter ut fra Skandinavia på ruter som det ville vært normalt at TUIfly Nordic og Thomas Cook Scandinavia hadde operert, så lurer jeg på om det er skandinavisktalende kabinpersonell ombord på disse rutene, eller om det benyttes ordinert britisk kabinpersonell ombord? Beste hilsen Espen :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Newcomer
|
![]()
Thomson från UK har engelsk crew förutom en skandinavisktalande servicecrew ombord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Ser at noen 330'er fra Thomas cook Scandinavia flyr charter ut i fra Glasgow, er det skandinavisk eller britisk crew på disse flygingene?
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Har selv flydd til Thailand med fly fra TC UK. Mener og huske at det var skandinaver på det flyet begge gangene. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Thomas Cook UK har meg bekjent ingen faste flygninger ut fra Norge, men har noen flights ut fra bl.a Nord-Finland.
Thomas Cook Scandinavia bruker kun nordiske kabinansatte, fortrinnsvis norske fra Norge. Tally-Ho |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
2 x Thomas cook:):) | LN-ALF | Spotteralerts | 2 | 07-09-2012 11:36 |
KRS Thomas Cook | TheEirikK | Spotteralerts | 1 | 29-02-2012 13:25 |
Setereservering hos Thomas Cook | Glenn | Reiseforum | 2 | 26-05-2011 01:55 |
Blindpassasjer hos Thomas Cook | LN-VLE | Småprat | 12 | 22-03-2011 21:00 |
Thomson Fly/Airways/Thomas Cook over Norge | Hermann SF | Register- og ATC-Forum | 4 | 11-12-2010 12:53 |