![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei,
Jeg sitter i Houston og skal fly til Newark. Derfra skal jeg egentlig fly til Oslo med SAS. Alle fly til New York er forsinket, og nå ser det ut som om at jeg har 40 minutter på å nå SAS flyet gjennom Newark. Jeg fikk tilbud om å fly direkte til Frankfurt med LH, men det er ganske fullt og da vet jeg ikke hva som skjer med seter. En annen faktor er at jeg vil gjerne fly SAS hjem, pga av trippel poeng programmet. Er det noen som har noen tips om hva jeg bør gå for her hvis jeg ikke når flyet i Newark? Hva rettigheter har jeg med tanke på hoteller, andre flighter osv...? Som dere sikkert forstår så vil jeg gjerne fly med SAS grunnet poengene... Takk for tips! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kan du ikke få de samme poengene med LH?
Star Alliance samarbeide.. Lykke til, og god tur!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Tja....du kommer vel bare til at natte over i EWR og så flyve hjem i morgen.
Du skriver ikke hvilket selskab du kommer til EWR med, formoder det er UA. Har aldrig været på EWR, så jeg ved heller ikke om SAS bruger samme terminal som UA. Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei,
Ja, det stemmer. Jeg flyr med United fra Houston... Mener jeg lander på C, og SAS flyr fra B... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Viser til e-post vedr. registrering av opprinnelig reise til Bangkok. Det vi har gjort er å oppdatere din konto med flyingen Oslo – København – Bangkok. Vi kan se har du meldt deg på "Gå for Gull 3 x raskere i vinter" kampanjen. Den informasjon vi har mottatt fra EuroBonus, er at etter at reiseperiode for denne kampanje er over vil din konto bli oppdatert med nivå høyende poeng. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ved klabb og babb har du krav på opptjening for opprinnelig billett. Jeg ville gått for LH.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
A380 ... kjør !!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei,
Takker for alle tips. Jeg kom meg omsider til newark og nådde SAS. Traffic control fant en luke til oss. Gikk på SAS loungen og drakk meg full. Som tips, senator loungen til Lufthansa som ligger rett på siden av, har champagne i baren. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Ble en gang flyttet fra KL til TAP pga lost connection, sneik til meg både FB og EB opptjening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Godt at det gikk greit med deg.
Til info har jeg hørt at hele 85% av forsinkelser på rutefly i USA har sitt utspring i New York-området (JFK, La Guardia og Newark), så i alle fall om vinteren lønner det seg å skygge unna NY når man skal til Europa. Hadde det ikke vært for SAS-poengene kunne du fra IAH fløyet LH til Frankfurt eller UA til enten London, Paris, Frankfurt eller Amsterdam, så der er litt å velge mellom selv om man vil holde seg innenfor *A. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fra Mexico til Canada gjennom Houston | Klette | Reiseforum | 10 | 06-04-2014 20:23 |
Hvilken rute fra Houston med LH? | Klette | Reiseforum | 16 | 13-06-2013 04:01 |
Første bilder fra Houston | atck | Bilder & foto | 5 | 04-10-2010 20:32 |
LH 440 fra Frankfurt til Houston i morgen | G-COLE | Flyforum | 4 | 18-12-2005 13:05 |