![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Holly Molly nå er det straks i vannrett posisjon etter nattvakten. Ble en lang natt på lufthavnen.....Sover alle Flypratslabbedasker til langt utpå dag? Pell dere opp!!
Må dere ha en flottesen dag uten altfor mye hyss.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Tullball. Her er det fortsatt fredag!
![]() |
#3 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Haugesund. Her går turen til Sauda skisenter i dag, for å se om den gamle kroppen fortsatt tåler å står på ski!!
Ha en fin dag folkens
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Tja det store flertallet her har vel 8-16 jober og sover derretter. Men all ære til de som jobber nattevakter og holder landet (evt fylla i gang, les bartendere). Uansett god morgen fra Quality Grand Hotell Kongsberg. Straks frokost før dagens seminarøkt sparkes igang. Formen er overraskende god på tross av gårsdagens alkohyler og det er bra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen. Sovnet vel tre ganger mellom halv ti og ti i går kveld, godt at Frøken 1 lot meg sove til 0600 istedet for 0500 i dag. Snart ut å være personlig trener for kona på hennes første joggetur på ett år. Noe sier meg at jeg blir skjelt ut...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra LN-DYL på vei til CPH. Sola skinner og det er flott flyvær! En god dag ønskes alle! :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Flighten vises som NAX933 på flyradaren. Men det er NAX 934 jeg er ombord i...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Gjøvikbanen. Blir å hoppe av på Stryken og ta skiene tilbake. Kaldt og friskt. De gamle kommer på besøk i kveld og casher inn julegaven: en treretters basert på Hellstrøm sine bøker. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Virgin Trains til Stoke hvor vi akkurat har forlatt Euston. Blir Stoke-Chelsea på meg i dag, før turen går videre til Wolverhampton i kveld, og tilbake til London på søndag. Satser på at det kanskje finnes en pub eller to på hver av disse plassene. Jeg føler det er min lykkedag, så da er det kanskje det...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra botanisk hage. En venninne har bursdag og bløtkake baking står på tapetet, som forøvrig skal serveres med Aas Bock øl. Bare å krysse fingrene for at selskapet vet å sette pris på gamle klassikere...
Får vi en snikpresentasjon på forhånd? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra det Sørlandske!
Jeg er vel en av de som holder fylla i gang! Så da er det jo lov å sove lenge? Nå er man iallefall karret seg ut av senga, og da står trofekjerringa klar og truer med indretjeneste av det STORE slaget, ettersom vi skal ha familieselskap i morgen! Er det rart jeg drikker?? Tror jeg må finne noen nødvendige ærender ut av huset mens hun styrer vaskefillene. Får håpe vi blir ferdig til kvelden så jeg kan ![]() Fortsatt god lørdag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Riktig god ettermiddag fra SK 4697 på vei til LPA.
![]() Her er jeg igang med rødvin nummer 2, og har kommet meg på wifi. Ikke dårlig. ![]() SAS leverer meget bra service for oss fem i eco extra. Veldig oppmerksomt crew. God plass foran her er det også. Smekkfullt bakover i kabinen. Ønsker alle en fortsatt god lørdag!
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Stavanger!
Forholdsvis stille og rolig dag. De hjemmehørende ungene med tilhørende bonus barn er ute og lufter hodet og noen eplekaker er ferdig snekret til i morgen. Senere i kveld så er det et arrangement for de vokse i speideren med noe bedre mat og drikke... Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#14 |
Front section flyer
|
![]()
Go lørdag fra Pattaya.
Dagen starta med hangover siden det var fredag i går, så får finne hotell i Hong Kong når man blir edru etter denne helgen. ![]() Ha en flottt helg ![]() ![]()
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Mørkt øl og bløtkake er undervurdert
- sashimi Salma med tartarsaus - Lammesadel med mousseline på hvitløk og potet - Pannacotta "Passion" Og med en heeeelt grei vin til hovedretten |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg regner med at den vinen går til sauseproduksjonen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Var på farten tidlig, og man skulle ikke veldig langt fra Oslo før noen hadde skrudd av den store utevarmen
![]() Men nu litt godt i glasset og sofakos - ha en fin aften!
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Isklister toppet med blå extra ga forresten knallski |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
And the roof came down ... bokstavelig talt. Heldigvis ingen skade på bilen. Ha en nedfallsfri lørdag !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Det var i Hallingdalen, de vanlige kuldehølene. Takk for smøretips.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tidleg laurdag frå CAN | roger | Flyforum | 14 | 24-09-2017 02:06 |
God laurdag | BSSW | Flyforum | 15 | 17-08-2014 04:01 |
Gudd laurdag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 22 | 14-06-2014 15:50 |
God Laurdag! | Thomas | Flyforum | 15 | 15-12-2013 13:10 |
God morgen... eller er det god natt? | nime | Flyforum | 16 | 23-06-2011 19:02 |