![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Vi har en MP award i F til SYD med TG i mars i forbindelse med påsken.
I dag ringte TG Oslo meg og undret på om vi kunne endre hjemreise onsdag 26. mars, hjemme skjærtorsdag 27. på segmentet BKK-FRA i F med 380. Henvendelsen kom fra TG i FRA. Tilbød meg direkte hjem fra BKK i C !! ![]() ![]() Svaret var selvfølgelig, nei, selvfølgelig... De har vel fullt betalende på venteliste. ![]() Men ankomst hjemme Skjærtorsdag og kun 60 min connection i BKK fra SYD frister heller ikke så mye. Ikke tid til F lounge overhodet. La inn motforslag at hvis vi får 380 F to dager senere og hotell i Bangkok downtown, OK.. Har absolutt ingenting å gjøre hjemme Langfredag og Påskeaften. De skal se på. Tittet på min reservasjon på TG siden nå. Waitlisted der... Så en får se.. Til ettertanke, så populær denne 380 i F har blitt, blokkers snart DM her også ?? Vil holde dere informert.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Forresten damen hos TG i Oslo sa til meg at vi var på DM tur.... Svarte at det var MP tur...
![]() Du verden hvor folk er klar over dette... Tror nok at jeg ikke kjøper mer DM etter tre turer nå. Poengene renner inn hos UA så håper at det fortsatt vil være F tilgjengelighet der... ![]() Men hvem vet ??? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Det begynner å bli fullt på Victorville... | Blubird | Bilder & foto | 3 | 11-07-2009 22:15 |
Konkurransen paa Hawaii begynner aa bli grisete | LN-MOW | Flyforum | 0 | 18-11-2006 19:04 |
Begynner Airbus å bli nervøse? | VC-10 | Flyforum | 12 | 26-01-2006 16:46 |
Kan det bli kjedelig ombord en 380? | KLMNordic | Flyforum | 4 | 27-01-2005 22:16 |