![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Ja, ja hjem igjen fra HNL...ha en fabelaktig dag alle forumister...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger.
Da er det å få de unge håpefulle ut av huset om en stund og sendt retning skolen. Pappa selv, har fri og skal stelle i heimen og unnagjøre en del store og så ærend. Ha en fin en forumister. ![]()
![]() |
#3 |
Amatør
|
![]()
G'morn fra Carl Berners, nok en ny dag på jobb står for tur og forløplig ser det ut til at det ikke blir noe roligere enn gårsdagens..hvertfall ikke på noen dager. Herlig tanke at det er helg imorgen i det minste!
Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra bakerst i bussen. Hos Thea leverte som vanlig varene i går, men kanskje jeg skal prøve meg med en hvit dag i dag? Trenger ikke mange fingre for å telle de i det siste. Apropos hvit, her i hovedstaden har det også kommet noen cm i løpet av natten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
Grå morgen fra Trondheim
Her er det regn/slaps og guffent - går du 5 meter er du klissklassblaut...*BRRRRR* Men inne er det varmt og godt ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God morgen fra Skaun!
Noen som vet om det går an å legge om til meier på VW Passat?? Er skøytebane ute på veien her gitt.. Blir hjemmekontor i dag, noe som passer bra med tanke på Tour de Ski.. hehe. Varsler +6 grader og plaskregn med storm i kastene det neste døgnet her, samt regn hele neste uke.. Trivelige Trøndelag! ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Langevågen
Idag er det mannskapsbytte på Las Palmas, så etter at SAS har flydd meg direkte fra Vigra til Kastrup i ettermiddag, blir det Vueling videre via Barcelona til LPA Fra Las Palmas går seilasen videre til Angola, heimreise derifra i begynnelsen av Februar... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra Oslo. Nettopp kommet hjem fra nattvakt. Gikk vel ca 15 liter spylevæske på strekke OSL-Oslo. Er vel ingen bombe at tåken sleiker bakken, jeg har jo fri til mandag.....
Da er det bare å pælme seg i seng og våkne opp utpå dagen, døgnet skal snus og du verden som jeg gleder meg til det.
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra det Sørlandske!
CAVOK og pluss 8 grader ga rene vårfornemmelsen her i dag. Kunne det bare vare til vinteren var over skulle jeg være fornøyd ja. Kontoret er inntatt og det mangler ikke på oppgaver å ta fatt på, så her er det bare å komme igang! Ha en finfin torsdag dere! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God morgen herfra. Her er det jobbjulebord i kveld. Er ikke akkurat det jeg trengte nå, men man kan glede seg over at imorgen er da alle slike pliktkjør over for denne gang. Ha en strålende dag hvordan dere nå er.
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
En riktig god morgen fra Beijing.
Første turen i det nye året ble til Kina. En god natt søvn om et par timer så bærer det tilbake igjen. Over Mongolia og Russland. Ha en flott dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra fjellet.
Planen var en tur i bakken før man ryddet seg ut og dro hjem ikveld, men når det blåser kuling alle veier ble vi litt usikker på om vi ville bevege oss ut i bakkene eller om vi skulle bare sitte inne og spise vafler og varme rundstykker |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God dag fra Forus,
Etter en god og lang Nyttårs helg er det på'an igjen for mitt vedkommende. Godt Nytt År fra min side til alle Forumister. Dagen går med til planlegging av det første halvåret i 2013. Vi har startet opp produksjonen av den første gass brønnen på Skarv feltet og snart kan vi begynne å betale ned på "byggelånet". Neste brønn blir startet i neste uke , deretter kommer ytterligere oppstart på 2 oljeproduserende brønner. Pr idag har vi ferdigstilt 10 av 17 brønner på feltet i fase 1. Brønn nummer 11 jobber vi med nå for ferdigstilling om ca en uke. Etter hvert så vil "gryna" fosse inn i banken fra feltet. Godt for eierne og fedrelandet forøvrig. Ha en fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God kveld.
Begynte å se på regnskapet for 01.11--dagen dato og det var ikke betryggende lesing. Altfor mye på alkohol og fest og morro. Og jeg som synes øl er godt da, kanskje litt for godt. Får begynne med Munkholm i stedet. ![]() Håper 2013 går bedre på den fronten. Jaja. Har nå ikke gjort mye i dag, fordi jeg misforsto når jeg skulle jobbe i dag og kom på jobb samtidig med 12-15 vakta, så på vaktlista at jeg var oppført 9-12, men var visst ingen krise da det ikke var mange som trengte hjelp i dag. La meg paddeflat, sånn er det med altfor mange helligdager. Ha en bedre kveld. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
En laaaaaaang dags ferd mot Albany | ILS2 | TripReports | 6 | 07-01-2010 17:12 |
To netters ferd mot Sydney | SQ 777 | TripReports | 18 | 31-12-2009 20:31 |
En lang ferd mot CPH... | Harald Oanes | TripReports | 12 | 16-12-2009 07:08 |
Land dags ferd mot natt | dc-8-63 | TripReports | 16 | 20-10-2008 09:35 |
Lang ferd fra Frankfurt | VC-10 | Flyforum | 4 | 06-09-2005 17:11 |