![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Siden "alle andre" summere opp, så bør vel kanskje jeg og summere opp. Man kan med stor sikkerhet si at det ikke har vært et aktivt spotterår for å si det mildt.
Hadde vel hele tre spotteturer i 2012 ![]() I Mars gikk turen til LIS for litt R&R og spotting sammen med BSSW. Tør vel nesten si at man var i Airbus land da det var laaangt mellom Boeing maskiner her nede. ![]() TAP Portugal - CS-TNH - 'Almada Negreiros' by Pål Leiren, on Flickr ![]() NIKI - OE-LEU by Pål Leiren, on Flickr ![]() TAP Portugal - CS-TOI - 'Damião de Goís' by Pål Leiren, on Flickr ![]() TAP Portugal - CS-TPF - 'Grifo' by Pål Leiren, on Flickr ![]() Flying Academy - CS-AVL by Pål Leiren, on Flickr ![]() Air Europa - EC-KRJ by Pål Leiren, on Flickr ![]() Republique Francaise - F-RAJB by Pål Leiren, on Flickr ![]() Germanwings - D-AGWD by Pål Leiren, on Flickr ![]() TAP Portugal - CS-TOK - 'Padre Antonio Vieira' by Pål Leiren, on Flickr ![]() SATA - CS-TGU - 'Terceira' by Pål Leiren, on Flickr
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
I mai, var det å ta seg en dagstur til OSL for å få denne fuglen på brikka
![]() Boeing - N787BX by Pål Leiren, on Flickr Samt noen andre fugler ![]() Travel Service - OK-TVM by Pål Leiren, on Flickr ![]() Austrian Arrows - OE-LVF - 'Yerevan' by Pål Leiren, on Flickr ![]() Norwegian - LN-NOT - 'Piet Hein' by Pål Leiren, on Flickr ![]() SAS - SE-REF - 'Erik Viking' by Pål Leiren, on Flickr ![]() United - N29129 by Pål Leiren, on Flickr
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Og i Oktober måtte komme seg opp av kontorstolen og trosse vær og vind og ta seg en ekstern lunsj.
![]() ![]() Lufhansa - D-AIFF - 'Delmenhorst' by Pål Leiren, on Flickr ![]() Lufhansa - D-AIFF - 'Delmenhorst' by Pål Leiren, on Flickr
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Stilige bilder!
EC-KRJ har faktisk vært på Sola også. Fotograferte den der 3.desember 2011. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Mye flotte og varierte bilder
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
En meget severdig serie, mange fine bilder fra fine spotterplasser
![]()
![]() |
#8 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Meget bra bildeserie Pål -
![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fine bilder, fine fly
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Spotteråret 2012 - Mine favoritter | chrSVGa380 | Bilder & foto | 9 | 02-01-2013 22:04 |
Spotteråret 2012 | flyBG | Bilder & foto | 4 | 30-12-2012 20:58 |
Spotteråret 2011 - chrSVGa380's oppsummering! | chrSVGa380 | Bilder & foto | 13 | 02-01-2012 13:23 |
Oppsummering Spotteråret 2009 | LN-KRF | Bilder & foto | 9 | 01-01-2010 20:54 |
Spotteråret 2008 i én tråd | flyKSU | Bilder & foto | 10 | 08-01-2009 21:58 |