![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei,
Jeg booket meg akkurat en tur til New York for å utnytte trippel poeng tilbudet til Eurobonus. Jeg booket turen gjennom videroe.no, og mottok en booking referanse. Så logget jeg inn på Lufthansa sine sider for å velge seter. Dette gjør jeg alltid, fordi Lufthansa sine sider fungerer bedre enn SAS sine til dette formålet. Når jeg skulle velge København - New York t/r, så fikk jeg kun tilgang til Economy Extra kabinen. Jeg har booket en K Økonomi billett, så jeg regnet nå med at jeg skulle havne helt bakerst... Noen ideer om hva dette kommer av? Kan det være at jeg har gullkort med SAS? A |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
En kjent feil fra sidene til Lufthansa. Online innsjekking vil nå feile for deg, du må sjekke inn ved skranken og får da et annet sete.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei,
Det gikk ikke så lang tid engang... Logget inn litt senere, og da var det hele forandret inne hos Lufthansa Jaja...kunne alltids vært verre ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Economy Extra - SAS | HS-TGA | Reiseforum | 3 | 12-04-2013 15:11 |
Setevalg Eco extra OSL-CPH med SAS | petru26 | Reiseforum | 16 | 10-02-2011 22:32 |
SAS Economy Extra langdistanse | jb1 | Flyforum | 8 | 15-04-2008 10:34 |
SAS senker prisene på Economy Extra | RIBRO | Flyforum | 0 | 15-02-2008 10:45 |
SAS Economy Extra | rhusberg | Flyforum | 2 | 05-02-2006 12:16 |