![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg vil få ønske alle en riktig god jul.
Jeg selv tar med konen på jobb, og har avreise i dag med SK983 til Tokyo. Så i år blir det Japansk "jul" Men vil få ønske alle forumister en riktig så god jul, og nyt julen med familie og venner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God jul til alle. Bæret avsted til svigers på Tjøme, ispedt et par familiemiddager i Sandefjord. God jul
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God jul alle sammen!
![]() Håper de verste frequent flyers her inne får tilbringe nok tid med sine nærmeste, og langt unna flyplasser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God jul! Her ligger det an til å tilbringe julen i Bergen. Har booket en bonustur til litt varmere strøk i nyttårshelgen, men klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg skal benytte min angrerett eller ei..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag (såvidt enda) fra Stavanger!
Planene for dagen er enkle, gjøre så lite som overhodet mulig, det eneste skåret i gleden er at jeg er nødt til å få handlet litt i dag, da saker og ting skar seg i går. Nuvel, ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God jul fra Skottland. Her blir det julaftenmiddag, juledagsmiddag og enda et familieselskap for hjemreise den 27 desember. En jul langt unna flyplasser? Skjer ikke.
![]() Men det er betryggende a se pa avgangene pa OSL de neste par dagene.Etter kl 15 i morgen er det lite med fly. Og det holder seg 1 juledag som er vel kanskje den minst travle dagen i aret der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ho Ho Ho fra vestsørøst .. her er alt i boks og det er bare å vente på at julefreden senker seg ... julaften er delvis arbeidsdag i Amerika, men jeg mistenker at det blir stille, selv om vi også har mye utenlandske kunder.
Julebadet ble tatt under stjernene i et par minusgrader i går kveld. Så da er jeg ren et år til .. ![]() God og fredfylt jul til alle!! Last edited by LN-MOW; 23-12-2012 at 12:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God jul i hytter og hus, på ferger og fly!
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
På nest beste vest er det meste i boks.
New York-tur booket til den gamle, romjulschampagnen lagt på kjøl, begge pakkene godt plassert under treet og nattvaktspizza (i mangel av ribbevarianter ble det peperoni) handlet. Ha fredfylte og koselige helligdager alle sammen! God jul ![]()
![]() |
#11 |
Front section flyer
|
![]()
Her i Pattaya er jula i boks for lenge siden
![]() ![]() Ønsker dere alle en God og fredfylt jul ![]()
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God jul fra Lillestrømsbygda. Alle gaver er innkjøpt. Middag er avholdt for venner og kjente. I det store og det hele er alt i boks og skuldrene lave. En riktig god jul ønskes alle folk i Øst og Vest, i lufta og på bakken.
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Heisann og God Jul fra Wheaton, IL (en forstad til Chicago for de som er geografisk utfordret)
Familie fra Norge er paa besoek, og i morgen kommer Comrade Tommy777 med familie paa en kort foer-juleaften visitt. Vi skal proeve oss paa ribbe og surkaal og vi faar se hvordan dette gaar... ![]() Dag
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God jul fra Bryne! Blir nok en fredelig jul her i gården.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God jul til alle forumister. Her i Bergen får vi nok ikke noe hvit jul, men jul blir det no allikevel
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Aloha og God Jul fra Honolulu.. ... Kos dere.. Vi gjør det til gangs..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God jul til alle
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
En god jul ønskes til alle. Her i gården feires dagen i morgen i Bergen, mens det første juledag blir tur til England og Manchester for en forhåpentligvis flott fotballuke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God jul fra Tromsø!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God Jul til dere alle!
Her i KRS har det snødd og blåst i hele dag. Uten 4hjulstrekk har man måtte holde seg inne i dag. Ekstremvær kaller de det. Håper det blir bedre i morgen, for nå er det sannelig ikke rart at jeg drikker!! Har hatt familie på julemat i dag. Masse godsaker. I morgen blir det ribbeproduksjon. Håper alle får en deilig og sprekkeferdig jul!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Jul | ENGM 911 | Flyforum | 39 | 25-12-2015 18:44 |
God Jul | Toby91 | Bilder & foto | 1 | 24-12-2012 10:05 |