![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
SAS flytter fra Terminal 3 til Terminal 2 på Heathrow sammen med alle de andre Star Alliance-selskapene.
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Noen som har erfaringer fra den terminalen? Kan ikke huske å ha brukt den før.
Kikket litt på hjemmesidene http://www.heathrowairport.com/heath...e/airport-maps men klarte ikke finne moen oversikt eller kart.
![]() |
#3 |
Lurker
|
![]()
Terminal 2 er under bygging, så ikke så rart
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Den er under bygging og ferdig i 2014. Stengte for noen år siden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det er vel en del år siden den ble stengt, men jeg har brukt den. Den nye blir uansett noe helt annet, og det er jo først om 1-2 år den er klar. SAS har annonsert før at de skal samlokaliseres med de andre Star-selskapene, så det er forsåvidt ikke noe nytt.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() ![]() Da blir det trygge, gode Terminal 3 i januar ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg er ikke nogen særlig stor fan af Terminal 3, men jeg kan faktisk rigtigt godt lide SK loungen. Og SQ loungen er også ganske god hvis man vil have varm mad eller champagne. Jeg frygter at vi ved overgangen til T2 får en pop-moderne Star Alliance lounge som alle *-selskaber skal/vil benytte sig af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
SQ biz lounge i T3 kan man få champers om man spør, det trekker jo litt opp. Varm mat serveres rundt SQ avganger, og det er mulig å plukke med seg en vannflaske hvis man f.eks skal videre i SAS eco. Håper SQ bygger en ny SKL i T2, London er jo en av deres virkelige premium destinasjoner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det blir helt sikkert flere lounger i Terminal 2. Noen selskaper har såpass mange avganger (eller såpass store fly) at det er behov og ønskelig med en egen lounge, for eksempel Singapore Airlines, Air Canada og SAS. For andre selskaper vil det være mer hensiktsmessig å bruke en felles Star Alliance-lounge.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg er ikke enig.
Quote:
Jeg håber at i det mindste den vil være mindst én lounge, der ikke er en kompromis-lounge som T1's Star. Forhåbentlig SK eller SQ. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hvor langt unna busstasjonen og HEathrow Express blir T2? Og hvordan blir transporten dit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
“I always wonder why birds stay in the same place when they can fly anywhere on earth. Then I ask myself the same question.” Last edited by Superhai; 14-12-2012 at 16:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Fair enough. Har du vaert i BMI loungen i T1? (Ikke Star loungen som United bruker). SAS loungen har elendig matutvalg, daarligere enn begge loungene i T1. I tillegg er dusj og toalett separate. Det betyr at man ikke faar ett rom for aa gaa paa toalettet, samt dusje. Hjernedoed loesning. Hva har SAS loungen? Den har den fineste design. Dersom det er det som er viktig for deg, er SAS loungen best. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kan man lenger bruke BMI-loungen i T1 når manflyr Star? Er ikke den/de tatt over av BA?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Noen som vedder i mot at T3 forsvinner om noen år og får samme opplegg som T5 og T2 når det gjelder layout?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg tror ikke det er rom for slik layout der T3 er nå, det er mindre plass og en del annen struktur der som nok må beholdes. Men T3 må oppgraderes på et eller annet tidspunkt, men en slikt prosjekt påbegynnes sikkert ikke før 2020. Britene har jo spørsmålet om 3. rullebane og T6 nord for dagens også å fundere på.
![]() |
#20 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Hvad er status i øvrigt på BMI-lounges, efter BA's overtagelse? Quote:
Men som du selv påpeger har London Lounge et fantastisk design, endvidere har de et fremragende udvalg af skandinaviske aviser og magasiner, og det giver i hvert fald plusser når jeg skal vurdere lounges. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Iberia flytter fra Terminal 3 til Terminal 5 på Heathrow | Martin | Småprat | 8 | 08-02-2012 18:55 |
Hvilken terminal bruker SAS på Heathrow ? | viking | Reiseforum | 2 | 16-06-2009 13:53 |
reg SAS london heathrow | svgspotter | Register- og ATC-Forum | 2 | 01-03-2009 19:45 |
AA flytter til Heathrow | jb1 | Flyforum | 1 | 17-03-2008 12:51 |
Norwegian flytter til terminal 2 på WAW | Lillingen | Flyforum | 18 | 09-08-2007 15:57 |