![]() |
|
![]() |
#1 |
Flysitter
|
![]()
God torsdag ettermiddag fra Novotel Auckland.
Skulle vært en kort flytur på en time fra WLG til AKL men pga enormt tordenvær på bakken i AKL så ble vi stående halvannen time og vente på å få parkere på gate. Lynet slo ned flere ganger i gateområdet så alle som jobbet der ble evakuert. Men kan trøste meg med at det gikk fortere en toget jeg tok motsatt vei mandag som brukte 12,5 time på 681km. Ikke bare i Norge togene ikke er av lyntog varianten ![]() Ha en fin en folkens Edit: Ser det gikk veldig hardt for seg i Auckland sentrum der tornadoer har drept 3 stk http://www.nzherald.co.nz/nz/news/article.cfm?c_id=1& objectid=10852307 Edit2: Ser ut som ventetiden på gate nå er over 1,5 timer. Last edited by jameson82; 06-12-2012 at 05:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Mer enn nok å ta fatt i, ikke bare mine saker og ting, men og andres, så det er godt det snart er helg. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#3 |
Amatør
|
![]()
Brrrrr fra 21-bussen, ukas siste jobbedag starter på Nydalen med nok et møte, før det hele avrundes på kontoret. Ikveld blir det hvertfall øl, den saken der skal det ikke være noe tvil om! Lurer på om Carls Special alternativt Sjøben er passende.
Imorgen venter en Dublintur så litt pakking bør jeg også ta meg tid til! Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
God torsdag fra Trondheim
Tilbake til normalen med 13,7 blå, fresk gåtur til jobb og litt mere forkjølet blir man sikkert.... ![]() Ettermiddagsmøte på jobb gjør at resten av kvelden går i dass. Ønsker alle en strålende dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Stjerneklart i hovedstaden akkurat nå. Var uaktuelt å vente ti minutter på bussen jeg ikke rakk, så da blir det kombinasjonen Siemens Porsche og Korrupsjonsbuss for å komme meg på jobb. Pakking for morgendagens tur til London i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Gnarf. Mye kødd med tog og tuneller idag, så det ble sitte litt ekstra hjemme og bure. Virker som om det forgår en kald krig mellom teknikken og JBV. Nå som JBV tilsynelatende har okkupert OsloS og tunellen der, så har teknikken bare foretatt en taktisk tilbaketrekning til Skøyen og Romerikstunellen.
Men ellers er det ingen grunn til å klage. Det er egentlig bare en ting å si, nemlig BLARP!
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra det iskalde Sørland!
Minus 11 viste målepinnen her i morges! Er det rart jeg fyller på med frostvæske?? ![]() Kontoret er inntatt og er nettopp ferdig med å rydde plass på kontoen til de 600 kronene jeg vant i Viking Lotto i går. Like greit man ikke vant full pott i går når gevinsten bare var en skarve million. Da tar jeg heller en stor pott i neste uke. Hadde passet greit i forhold til at det visstnok blir jul snart. Da får visst pengene ben og gå på har jeg hørt. Fortsatt glad jeg jobber inne her på kontoret selv om det er noe kaldt. Men en vifteovn under pulten gjør susen! I kveld blir det å lage quizz samt å kjøre junior til og fra bursdagsselskap. Hadde ikke gjort noe å få lagt inn en treningsøkt også. Hvis tiden strekker til...... Og så har jeg kanskje fortjent et glass vin i kveld siden jeg drikker så mye? Ahh desisjons desisjons... Uansett god dag til dere alle, og BLARP i like måte til Hr von Fnatski! ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen.
Da satt man klar med et par datamaskiner og venter på Live Nation sitt forsalg til Bruce Springsteen i Telenor Arena neste år ![]() Happy tjusdei, folks! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala,
Arbetsdag 1/7 ofrivilligt hemma men det skall till. Får passa på att njuta av vinterlandskapet istället . Have a good one! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
BLARP høres fornuftig ut nå .. *gjeeesp*
Da var man tilbake på Harmony Hill etter en laaaang dag på luftveien. 747-8 og den nye C-klassen imponerte stort! Fikk ikke Anden Etage som jeg hadde håpet, men led såvisst ingen nød på 10A. Ingen hvile å få heller .. Rett ut i 'skolebusstjeneste' og vanlig arbeidsdag da kona er kommandert i 'annen tjeneste' i to dager.. Rock on! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OY-KIA paa nye trakter | LN-MOW | Småprat | 8 | 08-01-2020 22:22 |
God fredag fra AKL *A Gold lounge (den beste som finnes?) | petter380 | Flyforum | 11 | 11-01-2019 17:43 |
Reg request TRD-OSL-LHR-AKL | LN-RRA | Register- og ATC-Forum | 2 | 22-01-2013 22:50 |
Godt og blandet fra AKL/NZAA | Gunnar | Bilder & foto | 14 | 03-09-2009 06:35 |
TRD-OSL-LHR-SIN (A380)-AKL | 3tflyer | TripReports | 17 | 24-08-2008 15:50 |