![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Fikk i dag morges mail at flytoget endrer rutetidene fra og med 9. desember. Stort sett justeringer mellom de ulike stasjonene på 4-6 minutter.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Er vel justeringer til Ruters endringer i Osloområdet.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Neppe, siden de ikke har tatt slike hensyn før. Det som er nytt er at alle togene går på hvert hele 10 min fra Gardermoen og fra Oslo S. Første tog til Gardermoen er framme 05:02 i stedet for 05:07. Personlig hadde jeg vel ønsket at de satte inn et enda tidligere tog, siden det er så pass mange avganger før 06:30 nå. Tilbake så går siste toget fra Gardermoen 00:50.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ruter, NSB og alle andre som "står" på skinner bytter rutetider 9/12, så da må også Flytoget tilpasse sine. Så deg henger sammen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mulig det, men nå bruker togene til NSB samme tunnel under Oslo. Tror ikke Flytoget ville endret innarbeidet rutetid om de ikke måtte. Unless de øker eller senker tilbudet, da...
![]() |
#6 |
Amatør
|
![]()
Til syvende og sist skal det sies at det er JBV som tildeler ruteleiene etter ønsker fra togselskapene, og Flytoget har fått infridd sine med timinuttersavganger som før.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Kjenner jeg kverulerer nå. Beklager.
![]() |
![]() |
#8 | |
Amatør
|
![]() Quote:
Har ikke vært innvolert i ruteplanlegginga, så jeg vet ikke hva den endelige fasiten er - men denne endringen har hvertfall noe med ruteomleggingen å gjøre ![]() NSB blir også plutselig et mye mer attraktivt valg til OSL de første årene nå med 20 minutters avganger og med like lang reisetid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Flott Ståle!
To gode nyheter på en gang. Flytoget går hel og hvert tiende minutt fra Oslo S etter alt for tidlig til stort sett senere enn ønskelig og... Quote:
Ikke glem Flybussekspressen. Går feks hvert 20. minutt fra Bekkestua i Bærum, over Røa og Smestad, Ringveien og opp Østre Akervei. http://www.flybussekspressen.no/
Jeg har ikke vært overalt, og det ser ut til å kunne ta litt tid Last edited by Bergern; 06-12-2012 at 00:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#12 |
Amatør
|
![]()
Martin: Så snart prosjekt Oslo blir ferdig så vil NSB kjøre avganger hver 20 min i begge retninger mellom Drammen og Eidsvoll. Dette skjer ved at Skien-Lillehammer deles til to ruter.
Fra første ruteendring vil hvertfall Eidsvolltogene gå Gardermobanen hele veien opp og da slipper vi hvertfall lokaltog til OSL. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flytoget | Bizflyer | Reiseforum | 61 | 05-02-2021 08:03 |
KLM endrer på baggasjereglene | jameson82 | Småprat | 1 | 15-02-2013 13:30 |
Lufthansa endrer bagasjereglene | Boeing_fan | Reiseforum | 68 | 03-07-2011 19:56 |
Ting endrer seg | EB | Flyforum | 5 | 02-07-2005 11:11 |
Arlanda endrer navn? | jb1 | Flyforum | 2 | 16-11-2004 10:44 |