![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
... fra et blaafrossent Anchorage. Termometeret viser -11 med vindfaktor paa -19 saa det skal bli kaldt aa staa i fueltruck-liften i natt. Heldigvis har jeg med meg en 'laeregutt', saa gjett hvem som skal faa aeren...???
![]() Klokken er 0005 lokal, og det er paa tide aa begi seg til Elmendorf for nattens to 753'er. Regner med aa vaere tilbake her ved femtiden for noen timers soevn foer jeg maa ut av rommet klokken 12. Natta/Morgen! (stryk det som ikke passer) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God moregon i från Monaco!
Solen skiner och jag sitter inne och arbetar med ett marknadsföringsprojekt. Senare under dagen är tanken att jag skall ta mig en tur ner på stranden för en kaffe och sedan så får vi se vad resten av lördagen kan erbjuda. Önskar er alla en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
NYC melder om 54F kl 4.30............
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Tromsø
Her er det faktisk grått idag, og temp er oppe i 1,2 varmegrader. Håper alle får en strålende dag , og husk Dum Dum Boys på VGTV i kveld kl 2200 ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
www.lch78.net
|
![]()
og her i Tromsø så ser det ut som at det har slutta å snø
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad lørdag - så er det avreise for innkjøp av bursdagave til lillebror (25) og jeg er redd jeg må innrømme at jeg har blitt lurt av reklamen, og i dag skal Grandiosa Lørdagspizza testets - om ikke annet for å bekrefte at selv med "ekte biff" og "åtte potter rommedressing" smaker det pappplate med ketchup! Prinsessen har spydd to ganger (heldigvis - for meg - på sin mor begge gangene) go det lover for en fin lørdag innendørs - selv om været er flott. Tjallabais!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God lordag fra Skottland.....her er det fortsatt lesing til eksamens som staar vi fokus....kan ikke vente til torsdag for da skal det festes hardt for jeg drar hjem til mamma paa fredag!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God formiddag fra Alta.
Bærbardatamaskin og trådløst nett er virkelig en fin ting når det er sport på TV'en hele dagen. Har rigget meg til med maskinen på stuebordet, slik at jeg får med meg 5 milen i bakgrunnen. Når ungene sover og mor er ute og handler så er alt fryd og gammen. Blir vel mer liv i huset om en times tid tenker jeg.
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
F-f-f-f-fy f-f-f--flate s-s-s-saa k-k-k-k-kaldt d-d-d-d-det v-v-v-var paa Elmendorf ....
PAED 111355Z 04005KT 15SM SCT200 M22/M24 A3024 Med vindfaktor skulle det bli ned mot -30 ....... sitter her blaafrossen med Egg McMuffin-frokost. Naa blir det badekaret - saa noen timer paa oeyet foer det blir Ameriva West hjem i natt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag. Her har vi hatt en aldeles strålende dag, hvor mesteparten av tiden har vært tilbragt utendørs på ski med barna. Jeg er jo så priviligert at det er bare å spenne på seg skiene rett utenfor døra, så det er ikke mye logistikk å plages med.
I kveld skal vi på en overraskende bryllupsfest, da et vennepar av oss helt uventet gikk bort og giftet seg hos Sorenskriveren i går uten at noen andre visste det. SÅ i kveld blir det en liten fest ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Litt skuffet over at de ikke fyrte opp lysene paa bilene under Enhjoerning, men ... Akkurat sjekket inn paa America West hjem til ATL via Vegas. Har sikret meg noedutgang hele veien, saa det blir levelig sitteplass ihvertfall .. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Og i London i dag er det +9, i morgen er det lovet +15 og sol!
Flott dag for grilling av Biff! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Faktisk t-shirt her idag ogsaa, og biffen misunner jeg deg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kjoepte 3 stk Angus Strip Loin Steaks og de var fantastisk gode! Bedre aa kjoepe en litt dyr biff, og tilberede den skikkelig, enn aa kjoepe noe billig soel!
![]() Vinen var ogsaa god sa hun kaerringa til kompissen min som drakk den, jeg drakk bare mineralvann! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God loerdag morgen | dc-8-63 | Flyforum | 17 | 06-07-2008 02:45 |
God loerdag morgen | LN-MOW | Flyforum | 5 | 28-06-2008 11:50 |
God loerdag morgen | LN-MOW | Flyforum | 20 | 15-03-2008 21:48 |
God (loerdag) morgen! | LN-MOW | Flyforum | 4 | 14-04-2007 09:03 |