![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
Det var fredag at Stray og kona dro fra Kristiansand lufthavn Kjevik til Warszawa på helgetur. Vel fremme sperret han opp øynene da han så hva han hadde fått med seg i håndbagasjen.
- Denne tollekniven har jeg med meg på tur når jeg er ute og går i heiene. Jeg brukte tursekken som håndbagasje, og så ble kniven tilfeldigvis med, sier 66-åringen. - Da jeg pakket ut i Warszawa, oppdaget jeg til min forskrekkelse at min solide tollekniv lå i håndbagasjen, sier han. Artikkel på fvn.no, men bak betalingsmur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
![]() |
#3 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
hvis man går på forsiden til fvn.no (og scroller et passe langt stykke ned) så ser man bilde av kniven
![]() ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Nå skal vel Avinor gå til sak mot han og.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
15 minutes of fame !!!
Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Latterlige greier igjen fra VG.
Hvordan i all verden kan de verifisere historiene de publiserer om dette? Sjekk VG-nett i morgen: "Mann i 40-årene spradet gjennom sikkerhetskontrollen med automatvåpen han hadde glemt i bukselomma" ![]() For en gjeng...
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Heathrow T3 - tid gjennom sikkerhetskontrollen? | chrisljo | Reiseforum | 2 | 18-09-2012 14:52 |
Fenalår gjennom sikkerhetskontrollen? | robertaas | Reiseforum | 13 | 20-06-2011 09:45 |
Tapetkniver gjennom sikkerhetskontrollen | LN-VLE | Småprat | 2 | 04-03-2011 02:03 |
Printer gjennom sikkerhetskontrollen | Bolle | Flyforum | 2 | 28-09-2009 22:36 |
Naken gjennom sikkerhetskontrollen på Sola | airbus340 | Flyforum | 11 | 13-06-2007 12:28 |