![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Ikke så mye nytt på tapetet i dag, så vi får ta dagen som den kommer. Så forhåpnetligvis blir det tid til å rydde opp gamle skjeletter i gamle skap. Trengs vel det og en gang i blant?! ![]() Ha en fin en forumister ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
For hjulene på bussen snurrer rundt og rundt, rundt og...i hvertfall gjør de det på fra Ruter, operated by Norgesbuss. Konferanse om olje og gass før lunch, og i kveld er planen å komme meg på kino sammen med en kamerat for å få sett Bond-filmen.
Men først får jeg vel prøve å våkne ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Brrrr.. God morgen fra kjoelige Radisson Nydalen..
Hadde en fantatisk middag med senior i gaarkveld paa Sawan som var en hyggelig ny restaurantopplevelse i gamlelandet. Naa er det fire dager med lederutvikling paa programmet og Olympen i kveld med kolleager fra verden rundt. God kald dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Amatør
|
![]()
Grynt, god morgen fra kontoret - merket at jeg ikke hadde noe særlig lyst til å stå opp når vekkerklokken ringte i sted men skal fritida finaniseres så må man.. satser på at dagen i dag flyter greit unna, og jeg misunner ikke gutta på Ski som må rydde opp etter avsporinga der ute.
Bare fire jobbedager igjen før det er duket for årets første julebord på Crown of Scandinavia! ![]() Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God mornings fra Klepp, en strålende fin dag helt til jeg vridde rund på tenningsnøkkelen på bilen chi chi chiiiii så var det helt dødt og dagen ikke like fin lenger. Men forsøker å se lyst på det, da ble det morra kaffe og litt surf på nett hjemme så får vi ta det derifra.
Ha en flott november uke folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hiiiidihooo fra LH457. Her ble det 2-3 timer paa oeyet i Garmisch Partenkirchen setet til Lufthansa. MegaDO er i gang med 91 mann ombord her. Big cheese i Star med kolleger + 15+ senior LH direktoerer venter i Frankfurt foer vi hopper videre til Zurich litt etter 1300.
Hyatt partay paa Park Hyatt ZRH i aften foer Swissprogram i morgen foer retur til SFO litt etter kl 1300. Undertengede + crew reiser derimot ZRH-FRA-SFO tidlig tirsdag slik at flest mulig faar plass paa Swiss sin direktemaskin. Haaper paa A380 F i morgen. For de som er interesserte, kan man foelge med her: http://megado.com/blogs/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Morgen fra det Sørlandske!
Først og fremst er jeg sjeleglad for at en fæl søndag er over. Føler meg noe uggen i dag også. Men får håpe det hjelper på utover dagen. Kontoret er inntatt og en god morgen yogurt er fordøyd. Så da er det bare å ta fatt på dagens gjøremål. 4 grader og lettskyet kan det meldes om. Noe vind som gjorde det nokså surt ute. Godt man jobber inne da. Ingen festlige jobbturer eller ferieturer å se frem til heller. Får sette min lit til VikingLotto på onsdag da. Behøver ikke alle de 214 millionene. Halvparten holder lenge det.... God mandag da! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Tøffer inn på kontoret snart.
Hadde to SK flighter igår, med crew som var godt preget av nyhetsbildet. Når vi landet kom for eksempel meldingen; "Dette er kaptein xxx. Tak for at I har fløyet SAS i aften. bla bla bla... Så vil vi ønske jer tilbage en gang i fremtiden, om vi nu engang fortsat findes". Vel vel. Jeg skal i det minste ut og fly mer SAS til ARN imorgen. Så får vi ta det derfra. Ha en fin en.
![]() |
#9 |
Superflyer
|
![]()
'Formiddag fra Trondheim
Normal mandag -masse å gjøre fra morgenen,roet seg nå. Ikkeno' spesielt planlagt idag...får vel kanskje kommet seg litt på trening kanskje.... :-) @Biz....den er grei - vi deler 50/50 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Våknet til blå himmel og solskinn, ikke akkurat noe man er blitt vant til den siste tiden.
Oslo Lufthavn venter de neste 14 timene, kan vel tenkes at det er en matt stemning i terminalen etter morgenes "nyheter". All mulig lykke ønskes kolleager.
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
Sorry - jeg joiner ikke "norske hotellfrokoster et topp" klubben naa heller. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Newcomer
|
![]()
Heisann!
Har fulgt med en del på forumet over tid nå, men har endelig tatt steget og blitt bruker. I dag går turen til Pyongyang via Frankfurt og Moskva. Sitter for øyeblikket i gullstuen på CPH og nyter et glass rødvin. Blir vel muligens å skrive en TripReport fra turen, om jeg får tid ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God tur
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God ettermiddag fra SK 1471 på vei til CPH og så videre til BRU. Ikke noen sure miner hos crew å spore her, kudos til dem, får se om danskerne på neste etappe er like blide.
Heimat i morra kveld etter en prosjektreview med EU-Kommisjonen. Last edited by TOS_EBG; 12-11-2012 at 17:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
Der var jo ukas første arbeidsdag historie med det innhold den fikk. Så skal jeg hjem å leve et liv med "dans på roser" med min bedre halvdel resten av dagen og kvelden. Deretter blir det å ta SK-Nordsjøbussen over sjøen til ABZ i morgen. Ha en fortsatt fin dag/kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag etter nok en dag på kontoret. Blir litt å ta tak i nå i kveldinga også, regner med at det må ryddes litt på bakrommet her i kveld, eller har alle oppført seg dannet i diskusjonene i dag, kanskje?
Spørs vel om det blir litt fly å se på TV i kveld også, samt noen debatter o.l. Ha en flott dag, uavhengig av eierform.
![]() |
#18 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jajajajaja ... det var litt av en morgen å våkne opp til. Har førdøyd det meste nå, og har begynt å innse at dette vil kunne bli temasangen fremover,
http://www.youtube.com/watch?v=8qrriKcwvlY
Selvfølgelig regner det på fridagen, så det blir sløving og innesysler i dag. Fox Soccer slår til med Wimbledon AFC-York i FA Cup-omkamp, så ingen fare for at man skal kjede seg ihvertall! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Jeg har vært med på nok omstillinger, nedbemanninger og kutt selv til å være imponert av den holdningen, selv om jeg er helt sikker på at det ikke reflekterer gjennomsnittet i SAS i dag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Newcomer
|
![]()
Nei, det stemmer Someone! Nå skal det imidlertid sies at jeg flyr *A til Moskva, for deretter å fly videre med en god del russiske kolleger med en innleid charter.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 9 | 15-09-2014 18:00 |
God morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 10 | 11-11-2013 11:10 |
God morgen fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 8 | 09-04-2013 17:53 |
God morgen fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 9 | 04-05-2011 08:47 |
God morgen fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 14 | 24-03-2011 15:33 |