![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei
Kjører med BA slutten av oktober. Oppdaget nettopp at jeg kunne oppgradere returen til club, for kun 650kr. Så da måtte jeg jo det. Hvem av loungene er greieste å besøke? Ikke vært på Heatrow siden 2006, pleier det være mye kø i security fast-track greia? Vil jo ha litt tid i denne kantina, om det er plass såklart. Ser sør-enden har den største, jeg kommer ganske rett ned til gatelevel fra kantina? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Både T5 North og South ligger i øverste etasje. Sør er størst, og er det mye folk er det nok enklest å finne en ledig plass der. Rulletrapp to etasjer ned for å komme til gatene, men du må også helt ned fra security for å komme opp i loungen.
Når jeg starter reisen i London pleier jeg også å bruke security south (der er det ikke transfer-pax i tillegg), Fast Track kan noen ganger være "not so fast track". Skal du i lounge north først og bruker security north så kommer du nesten direkte inn i loungen.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takk for tips Discus
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Alt Discus sier stemmer med egne erfaringer. Jeg vil legge til at om det er første gangen så ville jeg valgt South Lounge. Det komplekset er, i mine øyne, utrolig mye fetere.
Og bruk litt tid på å utforske. Det er skap med godsaker over alt. Kroker med iskrem og ymse. Og så må man jo bare nyte "The Cloud" mellom rulletrappene opp til loungene.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Servering på BA OSL-LHR og LHR-OSL i Club | kristian | Reiseforum | 4 | 31-03-2013 07:40 |
BOO-OSL-LHR-NCL-LHR og LGW-OSL-BOO med DY og BA | eirikma | TripReports | 7 | 20-02-2011 12:25 |
OSL-LHR-ORD-PBI-X07-PBI-BWI-IAD-LHR-OSL | Speedbird | TripReports | 79 | 27-10-2007 22:51 |
OSL-LHR-JFK og MIA-LHR-OSL | Madman | TripReports | 6 | 24-09-2007 21:44 |
Noen spørsmål om OSL | flyKSU | Flyforum | 8 | 20-04-2007 08:42 |