![]() |
|
![]() |
#1 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
På Facebook melder Krsandsavisen Fevennen at oppslaget på forsiden i morgen, tirsdag er at et nytt flyselskap strax kommer til Kjevik.
Av det jeg klarer å lese ut fra bildet står det å lese: Sørlandske interessenter står bak et nytt flyselskap som snart starter med flygninger fra Kjevik. I løpe av første halvår 2013 starter trolig flyvninger til Europeiske storbyer som London, Nice og Barcelona. Både passasjerer og næringslivet jubler over det nye tilbudet. Dette var litt mystisk, og jeg kan knapt vente med å få fatt i avisen, eller når de legger det ut på nettet. At noen står bak et nytt flyselskap som skal starte opp ruter fra Kjevik har jeg ingen tro på at kommer til å gå over tid. Men hvis det er et etablert selskap, luer jeg veldig på hvem det kan være. Noen ideer? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ryanair?
![]()
![]() |
#3 |
FinalCall.travel/no
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]()
Slik som det er skrevet forstår jeg det slik at ''Sørlandske interessenter'', er noen som skal skape noe nytt. Men nå må vi ikke begynne og dømme med en gang, selv om det ofte går dundrass. Men all lykke være med ''dere''.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Trodde alt skulle komme på nettet først, ettersom fvn tar betalt for å lese nettavisen....Men litt gøy at Nice er nevnt, ettersom jeg nevnte ønske om en rute til NCE fra KRS i tråden om DY sine nye ruter!!!!!!
Last edited by Dash; 16-10-2012 at 00:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ren spekulasjon: Et lokalt tiltak. Uten eget AOC. Så de leier inn andre for å fly. Kanskje Golden Air eller Direktflyg, som begge var innom KRS i helga.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det blir spennende å se hva som kommer!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Etter å ha lest hva som står på fvn.no i dag, er det ikke mye mer kjøtt på beinet. Ingen vil bekrefte hvem, hva eller hvor.
Det kan jo være alt fra et etablert selskap til chartervirksomhet gjennom et reisebyrå. Uansett tror jeg ikke vi vil se særlig høy frekvens på noen av de eventuelle rutene som skal etableres. Det sies dog at det i hovedsak vil være internasjonale destinasjoner. Så det er neppe Emirates eller Qatar som kommer! ![]() FVN krever jo betaling for å lese artiklene, men jeg antar at jeg ikke får lov å legge ut artikkelen her, Someone? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Skuffende lite info på fvn. Nye feel air?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Var inne på samme tanke ja.....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Pressekonferanse angående dette kl 12.00. Sendes live på fvn.no
Billetter i slag fra i dag kl 13.00 Kan sees av alle: http://www.fvn.no/okonomi/Pressekonf...p-2302156.html Last edited by Dash; 16-10-2012 at 11:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flysitter
|
![]()
noen som har fått en bra pris på en MD?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Noen som har lyst til å gjette hva som kommer? Lokale interesser står bak skriver Fvn på nett.
Ugland i Grimstad har drevet flyselskap før, det samme har Ola Rustenberg med Agderfly. Selv tror jeg dette er noe annet. Blir spennende å se. Kan det ha noe med selskapet Spanjet som er omtalt her; http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=109961 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
http://www.agderposten.no/nyheter/la...-dag-1.7586525
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Airbroker
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
Gull og Gull fru Blom. Den stripa der oppe i Froland kan vel knapt kalles bronseknapp? Eller ser de for seg store charteroperasjoner derfra med Cessna i nærmeste fremtid. ![]() Jaja. Vi får se hva pressekonferansen bringer da. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
NCE hadde jo vært perfekt for oss badegjester... Først Blindleien noen dager, så rett ned til Rivieraen???? Toppers Preben :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Nytt flyselskap til Kjevik: Wizz Air | Northrider | Flyforum | 22 | 16-07-2019 18:02 |
Det å starte nytt flyselskap (FlyNonstop og AirSweeden) | roger | Småprat | 1 | 01-05-2013 20:44 |
Nytt tårn på Kjevik | LN-GBM | Flyforum | 1 | 18-06-2009 23:32 |
Nytt KLM-fly på Kjevik | FlyTAP | Bilder & foto | 0 | 01-04-2009 20:07 |
Ny utenlandsrute -og nytt flyselskap til Kjevik | X-BU | Flyforum | 17 | 08-09-2006 11:21 |