![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
St. Maarten/Juliana bygger ny, mye større terminal, forlenger rullebanen, osv...
Bilde Bildetekst: The new terminal building takes shape whilst land reclamation is underway in Simpson Bay Lagoon for the runway extension. This is all part of Phase II of the SXM improvement plan. Also note the rough seas in Simpson Bay (to the left), the result of hurricane Wilma passing way out to the West - waves nearly reaching the airport fence Det ser ut til at all forlengelse skjer mot lagunen, da blir vel stranda urørt, heldigvis! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
En av grunnen til forlengelsen ut i bukta er at de ønsker en sikkerhetssone i enden hvor stranda er, for å gi bedre klarering til stranda og gjerdet. Mao vil de lave innflyvningene ikke bli like ekstreme lenger ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
Jeg var der i januar i år, og det er ut mot lagunen hvor forlengelsen av rullebanen skal skje. Stod på stranden å så på flyene lande. Det var helt sykt!!! Jeg filmet en liten snutt med mitt digitale still kamera og har lyst å dele den her på forumet. Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg får lagt ut denne videosnutten? Det er en landing av KLM 747-400. Her snakker vi om klaring på 5-7 meter.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ja til stor utbygging på Kjevik | TheEirikK | Flyforum | 5 | 01-11-2019 12:25 |
Ålborg har blitt stor, men ikke fult så stor! | MartinL | Flyforum | 10 | 29-11-2009 17:39 |
OSL-CPH-IAD-SXM-SAB-SXM-CLT-ORD-SEA-CPH-OSL (Christmas Table '09) | Speedbird | TripReports | 90 | 20-02-2009 21:34 |
SXM | sega | Bilder & foto | 6 | 28-11-2007 16:00 |
WOW: Stor hangar til stor maskin | ENGM RAMP | Flyforum | 0 | 05-02-2007 22:28 |