![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg har en billett TRD - OSL i morgen ettermiddag med DY.
P.g.a. streikefaren hadde jeg egentlig tenkt å kjøpe en fullpris togbillett som jo kan refunderes dersom jeg ikke får bruk for den. Nå ser jeg imidlertid at SK kan fly meg billigere enn fullpris på toget. Da lurer jeg på om 24-timer avbestillingsregelen gjelder også når man bestiller billetten ett døgn før avreise. Er det noen kloke hoder som kan svare meg på dette før jeg løper og kjøper meg SK-billett? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Ja, det gjør den. Bestillte billett til morgenavgang i dag kl 14.00 i går, avbestilte den på sas.no en drøy time før avgang i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
Hentet fra SAS.NO:
Kan jeg avbestille reisen min? Vi gir deg 24 timers angrefrist fra bestillingstidspunktet. Om du bestiller når det er mindre enn 24 timer til avgang, kan du avbestille frem til 12 timer før avgang. Avbestilling kan du da selv gjøre via linken i e-postbekreftelsen din, eller via ”Se / endre bestilling” på sas.no Er angrefristen gått ut (det er mer enn 24 timer siden du bestilte), kan du benytte avbestillingsskjema, eller ringe oss. Du vil da få opplyst hva du eventuelt kan få refundert på din billett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Takk for kjappe og gode svar - da er det bare å bestille!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Avbestilling av Eurobonusreise | Skipskatta | Reiseforum | 34 | 16-06-2019 12:23 |
Avbestilling hos BA (24-timersregelen) | K3nn7 | Reiseforum | 8 | 13-02-2014 12:36 |
Avbestilling innen 24 timer | Doug | Reiseforum | 0 | 22-03-2010 14:34 |
KLM og endring/avbestilling | Utflyttet | Reiseforum | 2 | 12-08-2009 15:34 |
Avbestilling hos Norwegian | PW14 | Flyforum | 30 | 27-02-2009 01:30 |