![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har lest på flere nyheter at PK legger ned CHP ruten og vil istedet fly direkte fra Oslo.
Samtidig så legger de ned rute til manchster, amstersdam fra 26.10.2012. Grunnet for nedleggelse av CPH er flere velger å fly med Emirates, Qatar og Gulf airline. Videre vil PK mellomlandet flyene sine som skal fly over til statene i Oslo istedet for Manchester som de har brukt fram til nå. Er det noen som kan sjekke i datasystemet om det stemmer`? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nå mener jeg å ha hørt uttrykket "søplekasse" når PIA sine fly lander på Gardermoen. Hvis det er slik at andre også har en slik oppfattelse av selskapet så er det vel ikke rart at folk velger sandkasseselskap istedet. Disse selskapene er jo veldig langt fra en slik betegnelse:-)
![]() |
#3 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nå var det jo nettopp en trip-report med PIA og da så det jo ikke så verst ut. Kanskje ryktet er noe overdrevent?
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Det som er bekreftet er at Amsterdam og Manchester legges ned fra 28. oktober 2013. At CPH legges ned er ikke enda bekreftet i noen reservasjonssystemer såvidt jeg kan se.
Mer om dette på http://www.hangar.no/pia-kutter-stor...n-star-i-fare/ Last edited by LN-AØR; 04-10-2012 at 14:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Jeg fik da i hvert fald bekræftet, at jeg ALDRIG skulle på tur med PIA! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
C-klassen deres er ikke direkte luksus og de har et omtrentlig forhold til rutetabellen, men utover dette var det en helt grei reise. Spesielt når produktet er priset likt om Y hos SAS. Det eneste jeg er skeptisk til er vedlikeholdsprogrammet, men når jeg fikk bekreftet at det var greit og sikkert ser jeg ikke helt problemet med PIA. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
- Menuen består udelukkende af kylling - Safety standard - Dry airline Og her lidt uddrag fra nævnte TR: Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Jeg legger liksågodt ut link til den PIA-triprapporten. Så blir det enklere for de som liker og de som ikke liker PIA å klippe ut sine respektive sitater når de vil argumentere for sitt syn.
![]() http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=108712 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fly står i fare for å synke gjennom isen! | Flopp | Flyforum | 9 | 18-03-2010 22:13 |
Cimber kutter København - Newcastle | MartinL | Flyforum | 5 | 22-04-2009 12:06 |
Norwegian øker og kutter på Stockholm-København | FlightDeck | Flyforum | 0 | 02-03-2009 09:52 |
Transavisa kutter i København | FlightDeck | Flyforum | 23 | 26-02-2009 20:24 |
SAS kutter København - Praha | jb1 | Flyforum | 6 | 02-06-2008 18:11 |