![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg er i markedet for å bestille billetter med Vietnam Airlines på ruten SGN - PQC.
Selskapets hjemmeside synes åpenbart å være www.vietnamairlines.com. Her får jeg imidlertid en feilmelding litt ut i prosessen når jeg forsøker å booke (no fares found). Slik har det vært et par dager. Websiden http://vietnam-airline.org/ lar meg imidlertid (tilsynelatende) kunne få fullføre bookingprosessen. Er dette et billettkontor, eller noe annet man kan stole på? Jeg skulle gjerne kjøpt via Widerøe, men de tar dessverre over kr 1000 mer enn flyselskapet selv.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Er på tynn is, men det kan være grunnet lavere priser for innfødte...det var det i veldig gamle dager...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
*A Gold/OW Emerald
|
![]() Quote:
Se også http://www.tripadvisor.com/ShowTopic...e-Vietnam.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvorfor tar du ikke heller Air Mekong? Tror de er billigere en Vietnam Airlines. Når jeg reiste mellom PNH-HCM så betalte jeg 250 dollar for en 20 min tur :O
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Takk for tipsene folkens. Synes for øvrig det er merkelig at selskapets hjemmeside i flere dager, og fortsatt, har en feil som ikke gjør det mulig å booke.
Er Air Meking å foretrekke fremfor Vietnam Airlines?
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Leste jeg ikke ett eller annet sted at man kun kunne booke billetter med Vietnam airlines på deres hjemmesider hvis man hadde et kreditkort utstedt i Vietnam? Det ligger noe i hodet mitt som sier det, men jeg kan ikke ta igjen hvor jeg har det fra.
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Quote:
Jeg booket BKK-SGN gjennom www.vietnamairlines.com for ca. 1 uke siden med mitt norske Bank/VISA-kort - det fungerte helt fint... "Dummy bookinger" på LNv22`s destinasjonsvalg og datoer er forsøkt i går og i dag med samme positive resultat..... Kan imidlertid ikke svare på hvorfor jeg får booket mens andre ikke... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg prøvde litt mer, og fikk faktisk den feilmeldingen. Men det ser ut som det skjer hvis man lager t/r som inkluderer Super Saver og andre prisklasser. Men det fungerer fint å booke de reisene som to enkelt reiser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Ellers spør jeg forsiktig igjen om det er noen flere som har erfaringer med Air Mekong? Aldri hørt om disse, og det er vel flere som er litt småbekymret for disse mindre intra asiatiske selskapene...
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
"General Rules: Combination: Super Saver: Permitted with Super Saver fares only. Other Fare Type: Permitted with other fare type except for Super Saver." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Endel av de asiatiske selskapene er det vel i blant en fordel å ta via et reisebyrå?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ubrukelige nettsider virker å være normen blant mange asiatiske flyselskap ja...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Vietnam Airlines - status og flåte | sk931 | Flyforum | 2 | 18-02-2024 19:48 |
Vietnam Airlines på OSL | SASCC | Småprat | 6 | 30-05-2019 07:55 |
OSL Vietnam Airlines 787-9 23/5 | Someone | Spotteralerts | 5 | 25-05-2019 08:56 |
Vietnam Airlines bestiller 4 A-380 | Someone | Flyforum | 9 | 12-11-2009 16:59 |
Vietnam Airlines kjøper 7E7-8 | CK | Flyforum | 3 | 31-12-2004 11:37 |