![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
AirBussjåfør
|
![]()
Bare å sette igang og lage fiktive brukere
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Og postboksene til noen uheldige sjeler?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Everest: Svaret er 10 minutt postbokser. De eksisterer kun i 10 min, etter det så blir de slettet. http://10minutemail.com/10MinuteMail/index.html
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg tenkte på fysiske postbokser/-kasser! Man må jo oppgi postadresse under registrering (vervet broren min i går).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Sannsynligheten for at de klarer å gjennomskye en haug med ikke reelle folk er absolutt til stede.
Er jo bare å se på de som forsøkte å jukse seg til å ta undersøkelsen de hadde for noen uker siden. De ble bustet og fikk poengene trukket, samt endel rot med riktig kontobalanse i ettertid... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er det bare jeg som reagerer på at det er umoralsk og dårlig gjort mot SAS å lage fiktive brukere for å tjene EB-poeng på denne måten?
Greit nok at det er en del triks man kan benytte seg av i bonusverdenen og det er mange smutthull man kan utnytte med god samvittighet. Men dette her regner jeg som forfalsking, og det blir helt klart på feil side av regelvarket. Uavhengig av hvor lett eller vanskelig det er å å ikke bli oppdaget, eller hvor vanlig det er med fiktive brukere i ulike sammenhenger på nettet, så tenker jeg at slik gjør man bare ikke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Flysitter
|
![]() Quote:
Alle er jo på facebook og har mange hundre venner der så da bør man kunne finne 12 som ikke er medlem av EB som er villig til å melde seg inn i noe som uansett er gratis |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Det som irriterer vettet av meg er folk som prøver seg, og i etterkant klager når straffen kommer. Fjerning av bonuspoeng eller sperring av konto er helt naturlige sanksjoner, og hvis du prøver deg bør du være forberedt på pisken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Front section flyer
|
![]()
Ikke akkurat smart å legge slike ting ut her heller akkurat, har man ikke nok venner så får man heller klare seg uten de poenga.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
1500 ekstrapoeng Eurobonus | Chris1 | Reiseforum | 6 | 17-05-2014 22:24 |
1000-3000 SAS EuroBonus-ekstrapoeng til Sveits | FlightDeck | Reiseforum | 6 | 23-03-2010 23:29 |
500 SAS EuroBonus-ekstrapoeng på taxi | FlightDeck | Reiseforum | 0 | 18-03-2010 10:32 |
Fly SAS til Asia og få tusenvis av EuroBonus ekstrapoeng | FlightDeck | Reiseforum | 2 | 06-03-2010 10:11 |
Mulighet for 4000 ekstrapoeng med Eurobonus | jb1 | Reiseforum | 25 | 14-04-2009 20:42 |