![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hei,
Har en kollega som skal reise sammen med sin venn til LAX via LHR med SK og VS. Han er interessert i å velge sete på forhånd, slik at dette er i orden. Bookingen ble foretatt gjennom Kilroy, jeg får opp reisen på sas.no og checkmytrip.com, men ikke på Virgin - er det mulig å booke sete på forhånd når man har booket billett på denne måten, eller må man vente til innsjekk? Jeg har aldri fløyet VS, så her er jeg blank. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Regner med at det er economy-billetter?!
SAS: Sete ved innsjekk med mindre EBG Virgin og setevalg: http://virginatlantic.custhelp.com/a...detail/a_id/74 I tillegg: Quote:
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 18-09-2012 at 18:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL-HEL-LHR-JFK-LAX-HNL-LAX-JFK-LCY/LHR-HEL-OSL i J/F | JonV | TripReports | 2 | 19-04-2014 15:48 |
OSL-LHR-LAX i BA Club World | Fnate | TripReports | 14 | 18-01-2011 00:46 |
AF legger ned LHR-LAX og starter opp LHR-JFK | Stian | Flyforum | 3 | 09-10-2008 00:08 |
OSL-CPH-PEK-SFO-LAX-LHR-OSL | Speedbird | TripReports | 107 | 16-08-2007 20:23 |