![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra nr24 langs ring tre. Jobben kaller og der er det såpass å gjøre at det blir overtid i dag også. Fortsetter det slik må jeg søke om utvidet overtidskvoter. Dansekurs i kveld, så bryllupsvalsen blir finpusset ytterligere. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Mornings fra flytoget. En siste liten tur over fjellet for å banke gjennom et par småting, så satser jeg på et tidlig-ish fly hjemover.
Helgen skal bli ganske rolig, noe jeg ser frem til med påbegynnende forkjølelse. Og Someone - overtidskvoter? Det er bare å kutte ut timeføring, slikt er bare deprimerende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
Mårnings fra Trondheim og TGIF
Borte er feber og ulumskheter, noe smårusk igjen, men det bedrer seg utover dagen håper jeg. Middag til svigers etter jobb, og deretter hjem til go'stolen og slappaving, kanskje akkompagnert av en øl eller tre.... ![]() Ha en strålende fredag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God morgen fra regntunge Kløfta!
Timeføring er en uting, jeg har per definisjon ikke lov til å jobbe mer overtid resten av året, men det tror jeg vel strengt tatt lite på.. Starter med å jobbe siste delen av lørdagen og hele søndagen på Dyrskuen i Seljord, så god helg til dere som driver med slikt!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Oslo.
Fryktelig tungt å stå opp 0730 når det kun skjer en gang i uken. Prøve meg på en treningstur etter skolen idag, bli litt mindre støttemedlem. Blir vel også bedre når jeg våkner utover dagen |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
Det er lett å fikse - sørg for å bli ansatt gjennom et bemannings selskap - du kan fortsatt jobbe overtid - timene skjules - en liten ulempe er at bemannings selskapet tar 80% eller noe sånt av overtiden du jobber - men for all del jobben blir gjort ![]() Det blåser friskt i Bunnefjorden - legger snart i vei med Ruters Blå #18 eller 19 (det er omtrent umulig å komme av #18 på Jernbanetorget på morgenen - her trenges det ekspertise fra Japan ![]() Ellers fant vi et hyggelig hus i Piemonte i går - så nå begynner de praktiske sidene... Ha en flott Fredag
![]() |
![]() |
#7 |
Amatør
|
![]()
God kaffemorgen fra kontoret, merker jeg har savnet disse forblåste dagene litt i de siste månedene og håper å få litt vind i håret neste gang man skal til sjøs! Det beste ville vært å fått et realt uvær når atlanteren skal krysses om rundt en måned
![]() Siden det er fredag så regner jeg med at man ender opp på bislett kebab sånn utpå natta en gang etter mye morro og ![]() Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen og god helg fra Haugesund.
Helga ser ut til å bli grå værmessig. Men satser på en heidundrende krabbefest i morgen ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
En sen god morgen fra Majorstua... Nettopp booket tur til Hong Kong i november og Calgary i februar for henholdsvis tur med fader'n og skiferie. Litt møtevirksomhet før det blir lunsjings på Lysebu med gamlingene som er på besøk fra Namdalen.
He en god helg, alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra det Sørlandske!
Her har man karret seg på jobb etter å ha hørt et uvær med masse regn og vind fare forbi i løpet av natten. Bare litt duskregn igjen da jeg kjørte på jobb er på morgenen. Deilig at det er fredag! I kveld skal det bakes pizza med ungene hos min bror. Ellers skal det bli en fredelig helg! God helg, y'all! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God fredag morgen fra SAS Teknisk, Gardermoen
Regn, regn og atter regn. Men flya er i rute, og lite snag! happy ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God fredag - håper dagen blir bedre enn i går som endte opp med rar lyd i motoren med derpå følgende stopp-melding på displayet og konstatert oljelekkasje. Dommen kommer forhåpentligvis fra verkstedet i dag. Kanskje på tide med ny bil (LN-FHU?)!
Uansett - det blir godt å sette seg i godstolen i kveld med noe gyldent i glasset! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag fra hovedstaden.
Her går dagen og helgen til oppfølging av junior og mor. Gleder oss til å få han frakoblet alle måleinstrumenter og hjelpeapparater ![]() Ellers lite annet å melde fra denne kanten. God helg!
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Nidaros! Egentlig var planen å begynne på an tidlig i dag, men ting blir ikke alltid som planlagt, så nå sitter jeg her med frokosten da
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra SAS-kantina på OSL. Er på vei til GOT, dog via CPH. Har litt klomsete bag idag siden elgen Helge er stand-in for elefanten på tur.
En fin helg ønskes alle. Her er det jobb som gjelder.
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
Gudd møning, ja.. deilig å sitte på terassen og se naboene dra på jobb.
![]() Snaaart hælja, og det står en Red Hare IPA i kjøleskapet og gleder seg til klokken blir seks. Fikk melding fra ølpusher'n min om at en kasse Two Captains var kommet på lager, og seks av disse er nå reservert og skal hentes i morgen. Ellers blir det en helg med fotball, vedhugging og gressklipping. Med behagelig norsk sommertemperatur går det an å ta fatt på slike aktiviteter igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Superflyer
|
![]()
[QUOTE=VC-10;780974]Dommen kommer forhåpentligvis fra verkstedet i dag. Kanskje på tide med ny bil (LN-FHU?)!
[QUOTE] Du får bare si fra hva du er på jakt etter... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Same old, same old fra New York. Tid for en frokost her på upper west før Gossip Girl castingteamet tar over hotellet, fikk notis skjøvet under døra i går. Nu vel
![]() Blir vel en tur til Bodies Expedition nede på South Seaport idag, må holde patologien ved like ![]() For de som ikke har sett den nye Jason Bourne (aka Boring), dont bother - høyt skuffende!
[SCHENGEN YTTERGRENSE] Last edited by Thomas; 14-09-2012 at 14:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Palm Springs ..har hatt to flotte dager... Stortrives, 4 år siden sist... Kom da fra med bil fra San Diego... Max. off temp i går var på SudCaravelle nivå , 41... Har vært opp i 45 her nylig... OleB synes det er topp med helt ny bil... Langt bedre enn den vi har hjemme... ( Peugeot 307 )
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God kveld fra Bergen. Gjennomvåt fikk en ny mening på vei til jobb i dag. Nå er biffen klar, så nå gjenstår det bare å få minsten til å sove.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag! | LNv22 | Flyforum | 7 | 10-07-2015 15:07 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God fredag. | FBU 4EVER | Flyforum | 23 | 03-12-2010 20:09 |
Bilder av Cessna T210N LN-TFI? | Kjartan Berg | Bilder & foto | 5 | 04-01-2010 15:47 |
God fredag og god påske | Someone | Flyforum | 3 | 07-04-2006 08:48 |