![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Iberia fortsetter å overlate ulønnsomme ruter til deres billigere datterselskap Iberia Express, og fra vinter programmet vil de overta flygningene mellom MAD og ARN/CPH
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Bedre end Vueling...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Etter 4 Iberia flighter i år, må jeg si at stort verre kan det knapt bli.
Forsinkelser på samtlige avganger, Ryanair avstand mellom seter, og BOB Hvordan kan man gjøre det "billigere" lurer jeg på? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Virker som IB serverer mat på flygninger over 3 timer, ellers kun BOB.
Har hørt rykter om 28" baki bussene til IB Express ![]() Hvilke forskjeller er det mellom Iberia og Iberia Express utover livery og kontraktene til de ansatte? Er ombordproduktet det samme? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Det andre store problemet var at de ikke hadde kontroll på hvor mange håndbaggasje de slapp folk ombord med. Alle flighter bortsett fra 1 var fulle, og når de fleste kommer med 2 og 3 håndbaggasjer, ja jeg så noen med 4 også, så blir det kaos ombord. Med så liten plass, er det jo også vanskelig å å få plass til noe under setet foran. Dette resulterte i en times forsinkelse på hver flight til tross for at boarding startet drøye 20 min før avgang. Vil unngå IB for fremtiden om det er mulig! Med mindre det er i biz da, men de prisene de har i C er skyhøye!! Bare mine 5 cent... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Bonusopptjening samme som mainline? Får håpe BA ikke oppretter BA express med samme pitch...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Baki er de mye værre en SAS 321 og FR. Har flydd Godt bak i en Iberia 320 en gang og har aldri vært med om noe lignende. Jeg er kun 1,76 og knærne var most opp i ryggen foran. dette var MAD-LPA ifjor.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Iberia / Iberia Express til Oslo og Gøteborg | Someone | Flyforum | 66 | 31-10-2024 12:25 |
Ut på tur med Iberia Express | EspenRR | Bilder & foto | 0 | 27-10-2014 13:07 |
Bombetrussel @ Iberia Express fra Alicante til Madrid | CaptainMorgan | Småprat | 0 | 11-07-2012 11:30 |
Piloter i Iberia frykter dårlig lønn og arbeidsforhold i Iberia Express, a la Ryanair | Trdfly | Småprat | 12 | 19-04-2012 18:44 |
Iberia Express to come | Blubird | Flyforum | 1 | 23-09-2004 19:39 |