![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Skal fly hjem med et av norwegians morgenfly på mandag morgen fra stavanger til oslo. Men siden flyet går 0730 og jeg jobber til veldig sent kvelden før vil jeg helst ha mest mulig søvn. Hvor lang tid bør jeg beregne å ha på sola? pleier det være mye kø der tidlig på morgenen? Skal også sjekke inn en koffert så bør jo ha litt ekstra tid der..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Kjenner en som dagpendler svg bergen. Han bruker en time og ti minutter fra han går ut døra til han er på kontoret i Bergen når han tar 0640 flyet. Om du har bagasje er du vel der omtrent da og da er det mao ikke så mye kø.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fort gjort å bli fanget i køen av folk som skal mot Tananger ved SVG på morgenen. Og kommer du fra Stavanger sentrum risikerer du å treffe på køen mot Forus på motorveien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tar en taxi fra sentrum ca halv seks imorgen da. Så får vi håpe det er nok
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Var en tråd her om transfer utland innland på svg går på 35 min med bagasje. Finner ikke igjen den tråden, men kan iallfall her melde tilbake om at det ikke går. Fem min inn før rutetid, men ingen i gate til å ta imot flyet. Priority Bager kommer midt imellom alt annet. Kunne heller ikke sjekke inn på internett (systemet fant flighten men fikk melding om at det ikke gikk siden turen startet i Stockholm) kunne heller ikke sjekke inn hele strekker i Stockholm. Var fremme bed checkinskranke 20 min før avgang svg, men han kunne ikke sjekke oss inn eller ta imot bagasje som var tagget helt frem til bgo.
Blir brev til costumer service. Ble vel egentlig denied boarding her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flyr fra Heathrow til Værnes via Sola i morgen, har en drøy time - får se hvordan det går.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvor lang tid i ABQ (Albuquerque)? | kosvines | Reiseforum | 7 | 02-02-2015 19:45 |
Blitt EBS, hvor lang tid har jeg på meg til å oppnå EBG. | Twin Otter | Reiseforum | 70 | 13-01-2014 19:19 |
Hvor lang tid for refund fra Lufthansa? | TommyL | Småprat | 9 | 18-01-2013 05:46 |
Hvor lang tid trenger man på Rygge? | mckvakk | Reiseforum | 8 | 03-11-2010 22:22 |
Email bekreftelse fra 05400...hvor lang tid? | Someone | Flyforum | 9 | 08-01-2008 17:54 |