Flyprat

Go Back   Flyprat > Reiseforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 01-09-2012, 10:57   #1
mckvakk
ScanFlyer Blue

Default Hvor lang tid bør jeg beregne på Sola?

Skal fly hjem med et av norwegians morgenfly på mandag morgen fra stavanger til oslo. Men siden flyet går 0730 og jeg jobber til veldig sent kvelden før vil jeg helst ha mest mulig søvn. Hvor lang tid bør jeg beregne å ha på sola? pleier det være mye kø der tidlig på morgenen? Skal også sjekke inn en koffert så bør jo ha litt ekstra tid der..
mckvakk is offline   Reply With Quote
Old 01-09-2012, 18:53   #2
Chriscross
ScanFlyer Rusty

Default Re: Hvor lang tid bør jeg beregne på sola?

Kjenner en som dagpendler svg bergen. Han bruker en time og ti minutter fra han går ut døra til han er på kontoret i Bergen når han tar 0640 flyet. Om du har bagasje er du vel der omtrent da og da er det mao ikke så mye kø.
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 02-09-2012, 10:36   #3
Hickok
ScanFlyer Mile High Club

Default Re: Hvor lang tid bør jeg beregne på sola?

Quote:
Originally Posted by Chriscross View Post
Kjenner en som dagpendler svg bergen. Han bruker en time og ti minutter fra han går ut døra til han er på kontoret i Bergen når han tar 0640 flyet. Om du har bagasje er du vel der omtrent da og da er det mao ikke så mye kø.
På mandager er det normalt sett ganske stor forskjell på 06:40 og 07:30 flyene en mandag morgen. I hvert fall om SVG er noenlunde lik BGO. Det kan være folketomt kl. 6 på flyplassen, men 06:30 kan køen stå ut døren. Det kan derfor være lurt å beregne seg et kvarter ekstra da.
Hickok is offline   Reply With Quote
Old 02-09-2012, 14:26   #4
Mjolnir
ScanFlyer Gold

Mjolnir's Avatar

Default Re: Hvor lang tid bør jeg beregne på Sola?

Fort gjort å bli fanget i køen av folk som skal mot Tananger ved SVG på morgenen. Og kommer du fra Stavanger sentrum risikerer du å treffe på køen mot Forus på motorveien.
Mjolnir is offline   Reply With Quote
Old 02-09-2012, 23:17   #5
mckvakk
ScanFlyer Blue

Tar en taxi fra sentrum ca halv seks imorgen da. Så får vi håpe det er nok
mckvakk is offline   Reply With Quote
Old 17-12-2012, 21:37   #6
Chriscross
ScanFlyer Rusty

Var en tråd her om transfer utland innland på svg går på 35 min med bagasje. Finner ikke igjen den tråden, men kan iallfall her melde tilbake om at det ikke går. Fem min inn før rutetid, men ingen i gate til å ta imot flyet. Priority Bager kommer midt imellom alt annet. Kunne heller ikke sjekke inn på internett (systemet fant flighten men fikk melding om at det ikke gikk siden turen startet i Stockholm) kunne heller ikke sjekke inn hele strekker i Stockholm. Var fremme bed checkinskranke 20 min før avgang svg, men han kunne ikke sjekke oss inn eller ta imot bagasje som var tagget helt frem til bgo.

Blir brev til costumer service. Ble vel egentlig denied boarding her.
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 15-05-2013, 00:58   #7
Everest
ScanFlyer Silver

Everest's Avatar

Flyr fra Heathrow til Værnes via Sola i morgen, har en drøy time - får se hvordan det går.
Everest is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules