![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Hei,
Er smått i gang med planlegging av neste års sommerferie, Ser at virgin selger upper class billetter fra London gatwick til Cancun for ca 14 000. Skulle helst reist med *A, men til den prisen i biz vurderer jeg å være utro. Noen som har erfaring med Virgin i biz, hvordan er setene, underholding, lounge, servering, altså hele produktet? På forhånd takk for svar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
De har jo veldig bra lounge på LHR da.
Har ikke flydd dem selv, men lest en del trip-reports, og det ser veldig bra ut. Egen bar på flyet, og fiskebensflyseter. Så dvs at du sitter på skrå i forhold til flyretningen. BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg trodde virgin hvar med i *A?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
jeg fløy akkurat hkg syd med vs, A340. Ble litt skuffet. Setet er jo flate og komfortable å sove i, men litt trangt å sitte der, og synes flere ting med det ikke var så bra. feks så er eneste sted å sette et glass (hvis man ikke har hovedbordet oppe) en liten hylle som er rett ved siden av skulderen din, dvs at du må snu deg veldig rundt for å komme til der. Skjermen kan man ikke ta fram hvis man har bordet oppe, dvs man kan det, men må da flytte alt som står på bordet.
Maten var veldig dårlig. Lounge i HKG var liten og dårlig. Men i LHR er det vel veldig bra ettersom jeg forstår. Jeg ville nok reist Upper class igjen hvis prisen var riktig, men dette var altså ingen stor opplevelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fløy de LAX-LHR t/r i januar og synes sete, mat o.l. var helt greit. Artig loung på LHR og litt rock'n roll stemning både der og i lufta.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
First Class på Virgin Atlantic? | Bizflyer | Småprat | 3 | 02-05-2012 15:00 |
Virgin Upper Class er bedre en BA Club World... | LN-AFG | Flyforum | 2 | 02-10-2005 19:42 |
Virgin Atlantic codeshare med Virgin Blue | CK | Flyforum | 2 | 17-06-2005 17:49 |
Shaken, not stirred i Upper Class | MD90 | Flyforum | 3 | 06-01-2005 13:43 |