![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har funnet ut at Thomas Cook Scandinavia skal ha nye charterfly i løpet av 2013.
Hva skjer med de gamle A321 om er i bruk i dag da?? |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvilke fly er det de skal ha da? Har du noen link du kan vise til.
De gamle maskinen havner vel på bruktmarkedet hvis det er noen som vil ha de. Hvis ikke blir det vel lagring eller skroting... |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nei er vel salg til høystbydende, godt brukt sydenbusser :P nei skal ikke dømme har bare vært med TCAS sine A333 jeg og de er veldig slitte, men så på hjemmesiden dems at de lukter på utbytting av disse oxo. Får håpe de legger litt penger i bedre A/V da, kanskje bare jeg som er uheldig men 3 av 4 turer har jeg vært så super heldig og få stol med ødelagt lyd utgang.
|
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Håper de ikke skroter flyene. Setene i A321 og A330 til Thomas Cook Scandinavia er en av de beste flysetene eg har sittet i når eg er ute og reiser.
De nye flyene Thomas Cook Scandinavia får kommer de til å få seter som ligner på de setene Norwegian bruker i sine nye 737-800?? |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ja komfortable seter men r slitt :P
|
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har Thomas Cook Scandinavia like seter i alle A321 flyene sine??
|
![]() |
![]() |
#8 | ||
Front section flyer
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jaja vi får nå godta de setene som kommer i de nye flyene til Thomas Cook Scandinavia om vi liker det eller ikke.
Kommer til å savne De gamle A321, A320 og A330-300 veldig når de tar farvell Last edited by Marius Moberg; 13-07-2012 at 00:22. |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Har hatt mange turer med Thomas Cook, servicen er som regel kjempegod, men sittekomforten er så som så. Nye stoler med bedre benplass tror jeg bare vil gjøre produktet bedre.
|
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Bedre benplass er vell det største problemet på fly i dag så det er bra det blir gjort noe medi de nye flyene som kommer.
Men synes de nye setene blir tynne og harde å sitte i. Norwegian sine er OK men kunne vært bedre |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Thomas Cook gruppen har inne en meget stor bestilling av A320-familien, og de første åtte (A321) vil leveres til Thomas Cook Scandinavia.
Dette med entertainmentsystem / IFE er meget omdiskutert. Selskapet har brukt riktig mye penger på å holde dette oppdatert, men det har vist seg å være noe som koster mer enn det smaker (problemer med lyd i headset, problem med kamera i nesen...etc) - så spørsmålet er om de nye flyene vil ha dette...? Kanskje wifi er løsningen? Flyene leveres med en helt ny setetype, og de gamle setene vil man neppe savne... Hvem som kommer inn som erstattere på longhaul er ikke besytemt. A330'ene har vist seg å være moneymakere, og meget egnede for produksjonen. Man lukter på A350, men som sagt - ikke noe er bestemt. Tally-Ho |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det er nok mange som ikke kommer til å savne de gamle flyene, men eg kommer til å gjøre det, bare håper de kommer til å bruke seter som er behagelige og ikke alt for tynne slik som i norwegian i dag
|
![]() |
![]() |
#14 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Disse 3 stk A330-300 har jeg gode minner fra hvert år siden år 2000 og har mye minner fra Cockpit i disse årene til og fra OSL - PMI - kanskje min tur nå blir den siste med A 330-300 OY VKG
![]() jan |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tror nok Thomas Cook Scandinavia sine A330-300 blir noen år til, jeg har flydd OY-VKH og OY-VKG fantastiske fly
|
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|