![]() |
|
![]() |
#1 | |
Flugmaður
|
![]()
Hei, lurte på om man kan bruke fast tracken på OSL når man har Economy Flex?
Husker jeg leste noe om dette for en tid siden, og når jeg spør "Eva" på sas.no så sier hun: Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Er ikke det svaret rimelig klart da?
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette må da være Economy Extra som det siktes til? Jeg har i allefall aldri hørt om at noen skal ha tilgang (uten status) til fast track med Economy flex billetter. Tipper det er en liten skrivefeil av "Eva" dette.
På SAS sine hjemmesider er det kun også nevn business, economy extra, eller *G som har tilgang til fast track, jf http://www.sas.no/Alt-om-reisen/For-reisen/Fast-Track/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flugmaður
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nei, i følge Blue 1 sine hjemmesider er det kun Blue 1 Premium (tidligere economy extra) som gir tilgang til Fast Track på reiser med dem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Dette koan vel skyldes at economy extra tidligere het economy flex? Har du ikke ecobookingklasse p, b, s, y kan du ikke benytte fasttrack.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Som siste taler er inne på, så har man tilgang på fast track på billetter booker i economy extra klassene P, Y, S og B med SAS og Blue1. Itillegg til Business så klart. Verre er det ikke, så man trenger ikke ringe SAS for å spørre om det. Og det er ikke sikkert du får et riktig svar da heller.
At SAS sine sider viser gammel info er heller ikke noe nytt |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Og skal de åpne flere sluser for denne køen slik at den ikke lengere tar dobbelt så lang tid som de vanlige køene?
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Hva mener du? Det tar selvsagt ikke dobbelt så lang tid med Fast Track som vanlig kontroll. Har hatt gullkort i over tre år og har stort sett veldig gode erfaringer, så ser ingen grunn til å skape myter slik du prøver på.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Det tok i alle fall dobbelt så lang tid sist jeg brukte fast track på OSL. Følte meg som en idiot og tenkte at dette skulle jeg i alle fall ikke gjøre igjen. Betyr det at de nå endelig har åpnet flere sluser for fast track?
Det kan virke som om de som står i den køen er så fornøyde med å være "priviligerte" at de ikke ser hva som skjer rundt dem.
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Jeg sett lenger kø i fast track kun et par ganger. Men det har helt klart blitt tettere etter at det åpnet for alt og alle. Så du har et poeng.
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Igaar sondag var det noksaa lang ko i sikkerhetskontrollen (den vanlige). I fast track var det derimot nesten tomt og mine eco extra- billetter hadde utvilsomt sin verdi med fast track da. Rett i gjennom og det var deilig a slippe ko da. Og; damen som stod der var faktisk blid og hyggelig. Det har jeg klagd litt paa tidligere; at debeste kundene skal mote de sureste ansatte. For ovrig var hun pen ogsa.
![]()
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
BA med Fast Track på OSL!!! | Fnate | Reiseforum | 25 | 18-03-2016 22:11 |
Barnevogn på OSL (splittet fra Economy Extra og Fast Track) | Edricson | Reiseforum | 25 | 30-05-2015 09:51 |
EWR, fast track og economy extra | chrisljo | Reiseforum | 2 | 17-01-2013 22:32 |
FB nå med Fast Track på OSL | Bergern | Reiseforum | 3 | 12-11-2012 08:22 |
Economy Extra & Fast Track? | TOS | Flyforum | 12 | 26-09-2008 11:22 |