![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
min gamle stilling på salg/markedsavdelingen er lagt ut på nettet. Det er et vikariat, men det gjelder å få foten innenfor. Passer for en tallnerd!
Controller, Salg/ Marked/Distribusjonsavdelingen I forbindelse med permisjon har vi et ledig vikariat (12 - 14 mnd) i stillingen som controller i Salg/Marked/Distribusjons avdelingen. Stillingen er sentral i avdelingen og har mange utfordrende og spennende oppgaver. Arbeidsssted er i Sandvika. Arbeidsoppgaver: - Utarbeide månedlige salgs statistikker - Utarbeide regnskapsrapporter og avsetninger - Vurdere utvikling/trender ift budsett og foreslå korrigerende tiltak - Utarbeide prognoser og salg/marked/distribusjonsrapporter - Ansvar for oppfølging distribusjonskostnader i WF - Ansvar for gjennomføring av CPQ i Widerøe. Ønskede faglige kvalifikasjoner: - Må like å arbeide med tall - Inneha analyserende egenskaper - Regnskaps forståelse og kunnskap - Strukturert og nøyaktig - Meste PC verktøy spesielt exel, world, powerpoint m.m - Erfaring fra flyselskap - Kjennskap til Amadeus og Res Aid - Økonomisk utdannelse Ønskede personlige kvalifikasjoner: - Høy arbeidskapasitet - Gode presentasjonsevner - Selvstendig og ansvarsbevisst - Evnen til å tenke helhetlig, strategisk og målrettet. - Godt humør og bidragsyter til et hyggelig arbeidsmiljø - God teamarbeider For nærmere opplysninger om stillingen kontakt salgs- & distribusjonssjef Lise Dean på tlf: 67 11 61 87, mob. 415 707 191 Søknad sendes: personalkontoret i Bodø eller stillingledig@wideroe.no Søknadsfrist: 24 februar 06 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
En litt annen katagori, men Widerøe trenger også crewdisponerere i Bodø: http://wideroe.no/modules/module_123/proxy.asp?D=2&C=103&I=2253
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
var innom crewdisp i går, og der var det mange flinke folk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Så det er en jobb som passer for tallnerder. Burde kanskje søke da.
![]() ![]() Men det blir nok ikke aktuelt å søke, da jeg ikke oppfyller flere av de andre kravene, samt at både kona og jeg er skjønt enig om at det er uaktuelt å flytte til østlandet.
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Er det fett betalt??
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Vet ikke noe om lønne lengre, men jobbet selv i BOO på besetning fra -88 til -90 og det er gjerne en jobb jeg kunne tenkt meg igjen om jeg skulle gjøre noe annet enn å sitte her oppe i høyden og SE på flyene....
Hmmmm, måtte de bar trenge flere hos NAX på FBU snart ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Jobb i Widerøe? | CK | Flyforum | 2 | 07-01-2008 15:23 |
Morsom jobb i Widerøe (SVG) | CK | Flyforum | 5 | 03-10-2007 20:40 |
Jobb i Widerøe? | CK | Flyforum | 0 | 03-03-2006 07:57 |
Spennende jobb i Widerøe ledig | CK | Flyforum | 2 | 25-05-2005 14:47 |