![]() |
|
![]() |
#1 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det e frykteleg tidleg......
Og jeg har ikke fått blund på øynene i natt. Taxi kommer om 30 min, deretter fly til OSL så til LHR i SK C, deretter BKK i TG F, deretter MNL i TG C hvor jeg beregner å ankomme om drøye 24 timer! Men alt ligger tilrette for en champagnefyllt tur, så da gjør det ikke så mye. Eneste er om jeg klarer å holde meg våken da! Ha en god dag dere andre også!! BF ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fly venner. Dagen i dag blir bra tror jeg ihvertfall Hehe, har en god del på tapetet på jobben så. Ellers en rolig dag hvor man krysser fingrer for at været skal bli bra, er lei av regn nå vil ha sommer. Så ønsker jeg alle fly venner på flyprat, en riktig fin Tirsdag og bare nyt dagen.
![]() |
#3 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Uff uff!
Forsinkelse fra krs! SAS sine flysystemer er nede. Hadde 40min til lhr flyet 0750 og den skrumper nå! Håper neste Flight også er forsinket! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Amatør
|
![]()
Mornings, så var man plutselig i sikkelig dårlig form med tett nese og vond hals mennen..får kjøpe meg en kaffe på Jernbanetorge om få strakser.
Ønsker Bizflyer all hell og lykke til! Ha en fin dag folkens ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FlyKirurg
|
![]()
God morgen fra Bastøferga retning Vestfold,
Nest siste natt på vakt før 3 uker ferie, som riktignok skal tilbringes ved Luftforsvarets Skolesenter og befalskole-opptak. For min egen del håper jeg det blir en begredelig kald periode de neste 3 ukene! ![]() Lite på tapeten i dag, hjem og sove litt først iallefall! Ha en fin dag, forumister.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Solen skinner og det ser ut til å endelig bli grill-vær igjen. Men først skal det gjøres en innsats på jobb. Et par hoteller i forbindelse med både sommerferien og bryllupsreisen skal vel også kanskje bookes idag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Skal vi se, mandag kveld er det vel i Las Vegas i øyeblikket.
Gikk greit å komme over på ID billetter, smekkfult det meste ut fra OSL, men man fylte opp alt av klappsetter i Lufthansa sin retro Airbus, og vi satt tre stk passasjerer i bakre galley. Videre til LAX var det greit med plass, så da endte jeg og fattern på 2A og 2C, noe som gjør en 11t flytur mye lettere og overleve. Videre foreslo mamma at vi skulle ta buss til Las Vegas, da det var billig. Pappa lo litt og så gikk vi og plukket opp en slik en Mustang Convertible, helt ok alternativ til buss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Dag X av sykemelding. Så i dag er det intet spennende på tapetet. Det blir vel å få handlet inn litt til huset, da det meste av skuffer og skap er tomme. Blir vel og en en tur til byen for å ta tatt noen bilder og dokumentere noen cruise skip. Ha en fin en forumister! ![]()
Mine bilder på Airliners Last edited by sirpjalle; 19-06-2012 at 08:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra UAE.
Her er det en lett sandstorm i dag som gir et tynt stoevlag i luften som sikkert ikke er det beste aa puste inn. Naa er det 17 dager igjen til vi sitter paa flyet nordover som vi ser lite frem til.. Naa maa ermene brettes opp og vi er oppe i 11 timers dager som ennaa er litt uvant for en nordmann. Onsdag og Torsdag er det Abu Dhabi og Fredag morgen hentes min Far paa DXB for en helg i sanden. Det blir hyggelig og sikkert mye som vi skal vise paa fire dager. Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Mosjøen.. her skin sola igjen og alt er fryd og gammen. Staselig studiebesøk fra Hovedstaden i form av ikkesåveldigaktivepåforumetfortiden-EB er unnagjort og ble avsluttet med et par kopper sterk Peet's kaffe før han hoppet i drosja til aerodromen.
Kveldsvakt i dag, så da blir det nok en runde ned til kolonialsjappa for innkjøp av ditt og datt som skal bli med i kofferten hjem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Oslo.
Blitt hjemmekontor idag, da en har en del ting å pusle med her hjemme samtidig. Ellers er det hyggelig å se sola igjen, lenge sia sist. Ha en flott dag alle ![]()
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Ja det gikk på hengende håret. Hadde 20 min, inn på utland, buss rundt.
, så løpe til gate 50. Jo takk! Dagens trim! Fin tur med SAS til LHR. Nå venter rad 1 hos TG. Blir fint håper jeg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God kveld fra Constanta. Godt å se at Jägermeister-mannen klarte seg...
Constanta, ja. Spennende? Nei, heller skuffende. Ville gi byen en ny sjanse etter at jeg hadde hotell et stykke unna "sentrum" sist gang - men nok en gang oppleves den som kjedelig på ettermiddag og kveld, med få folk ute. Skulle tro den kunne måle seg med Varna - men ikke snakk om! Etter en solbrent seanse på Mamaia i dag så forskutterer jeg turen til Varna og booker inn på Hotel Odessos allerede i morgen, en dag før planen. God tirsdag (er det vel) til alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() ![]() Mornings fra Chicago. Varmt som ei finsk badstu her i dag. Forlater kontoret relativt tidlig tenker jeg, aka NAA! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Vel fremme i F loungen i BKK!
Fin tur i gode seter! Maten såder, men hyggelig når man er 3 sammen! De hadde 2 fl DP pluss en halv fra forrige tur og en flaske rose! Vi drakk dem tom for begge. Dog tok vi roseen til frokost! Videre om 1,5 time! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdagsmorgen | jameson82 | Flyforum | 25 | 28-05-2013 21:13 |
God tirsdagsmorgen | joamykle | Flyforum | 24 | 20-12-2011 23:57 |
God tirsdagsmorgen | FBU 4EVER | Flyforum | 26 | 16-12-2008 16:05 |
God tirsdagsmorgen | Hickok | Flyforum | 48 | 21-10-2008 22:11 |